USB internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

wawahoe

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2010
Ik weet niet echt of het hier hoort, maar...

Ik heb me nou dus aangemeld bij een internetplek genaamd "XS4All". Ze hebben me nou voor ongeveer 2 weken lang mobiel internet gegeven voor op de PC met een limiet van 5 gb. Er zit een simkaart in van hun. Ik hoef het usb niet terug te geven als de echte internet er is. Die USB gaat ergens aan de modem voor als de echte internet uitvalt.

Nou had ik een vraag, zouden zij dan ieder website kunnen zien die ik bezoek? Want nou zou ik het niet leuk vinden als ze ook al die website waar ik op ga zoals facebook enzo kunnen zien...

Dus... Wat denken jullie?

het is zeker niet zo dat zij op een groot scherm mee zitten te kijken wat jij aan het doen bent. ze kunnen als dit nodig is wel kijken met welke host/site jij verbindt, maar dit kunnen ze ook wel met je gewone verbinding (hoewel ze dit volgens mij niet eens mogen doen, tenzij justitie hierom vraagt o.i.d.).

ze kunnen dus wel zien met welke sites jij verbindt, mogen dit niet doen zonder jouw of justitie's toestemming. ik denk dus dat je je nergens druk over hoeft te maken.

het is zeker niet zo dat zij op een groot scherm mee zitten te kijken wat jij aan het doen bent. ze kunnen als dit nodig is wel kijken met welke host/site jij verbindt, maar dit kunnen ze ook wel met je gewone verbinding (hoewel ze dit volgens mij niet eens mogen doen, tenzij justitie hierom vraagt o.i.d.).

ze kunnen dus wel zien met welke sites jij verbindt, mogen dit niet doen zonder jouw of justitie's toestemming. ik denk dus dat je je nergens druk over hoeft te maken.
O, dus ze mogen niet zomaar kijken naar de websites waarin ik ben geweest zonder de justities toestemming? Dus alleen wanneer ze vermoeden dat ik illegale dingen ofzo doe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan