USB is spoorloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blood

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2005
Hallo,

Ik heb een oude Packard Bell. Nu wil ik daar een printer op aansluiten, echter nu blijkt dat ik die niet kan aansluiten zolang er Win.95 opstaat. Het ding is nu inmiddels geformatteerd en ik heb er Win.98 opgezet. Nu vind de pc alleen geen USB meer...en dus blijf ik foutmeldingen krijgen vanuit het helpprogramma wat bij de printer hoort. Er is geen sprake van gele vraagtekens of conflicttoestanden...hij vind m simpelweg niet meer. Willen jullie in de antwoorden die ik hopelijk ga krijgen er rekening mee houden dat ik nog een redelijk leek ben op dit gebied. Alvast bedankt voor de reacties.

Staat USB nog wel in de bios ingeschakeld?

Ja of misschien moeten de USB drivers nog geinstalleerd worden.
Op de packard bell site kun je vast drivers downloaden voor jouw specifieke type PC

Ik weet niet hoe ik in de bios kom en ik had al gekeken op de site van packard bell om inderdaad de drivers gewoon nog een keer te downloaden, alleen staat de pc die ik heb er niet meer bij...ik denk dat ie te oud is. Zou het een functie hebben om nog een keer alles eraf te gooien en het opnieuw te proberen?

een multimedia/platinum/iconnect/imedia enz enz.....

Staat er achter op de pc niet een sticker,daar staat vaak een serienummer en type vermelding.

het is een multimedia GLE 1314. Ik kom trouwens niet eens de bios in...f2 functioneerd niet. Hoop dat je nog wat tips hebt voor...ik kom er momenteel niet echt verder mee...

Hi,

ik heb een tooltje in de bijlage gestopt.

Zie je daar je USB apparaten staan?

Bijlagen

Hallo,

Inmiddels is het probleem opgelost. Er zat iets niet goed in de bios. Vervolgens alles eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd. Printer doet het nu, alleen geeft de printer aan dat de cartridges niet geinstalleerd zijn, terwijl hij wel gewoon print. Behalve niet in kleur...die cartridge vindt hij niet. Maar ja...daar probeer ik wel achter te komen. In ieder geval bedankt voor jullie hulp!

:thumb:

Toppie :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan