usb jumpdrive wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob Veldhoven

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2004
Ik gebruik al geruime tijd een jumpdrive op mijn pc van lexar ( win XP ) altijd geen probleem echter nu ziet mijn pc de drive niet meer. wat zou dat kunnen zijn.bestaat er een mogelijkheid dat het komt door een firewall of een antispy programma

En als je 'm opnieuw installeert? Herinner mij dat dat installeren van dat ding een crime was maar uiteindelijk lukte het wel.

Hoe kan ik de jumpdrive opnieuw instaleren op xp ik heb er geen software bij en de drivers op de site van de producent heeft alleen drivers voor win 98

Ik gebruik een driver die eigenlijk voor W2K is maar die werkt prima op XP. (Kon 'm op internet ook zo snel niet vinden; weet dus niet of van deze versie al weer een recentere is. ) Als je 'm hebben wilt kan ik die wel naar je mailen. Stuur mij dan even een bericht dan heb ik je e-mail adres. Het bestand is 3,64 MB.

We hebben het trouwens toch wel over hetzelfde apparaat?

Lexar_Jumphot.jpg

Laatst bewerkt:
Jumpdrive lexar

Als het apparaat op de foto dezelfde is dan is dat niet zo ik heb het over een Jumpdrive van Lexar dat is niet wat ik op de foto zie.

Gewoon een mobiel data stickje

Groet rob

Helaas, ik bedoel wel die op de foto staat. (Die foto heb ik gisteren zelf genomen.) Klopt ook wel; het apparaat op de foto is een Jumpshot. (Wel van Lexar) Tot vandaag noemde ik dat ding altijd een jumpdrive. Ik zat dus fout :o

Maar op internet lees ik dat een Jumpdrive onder XP niet geïnstalleerd hoeft te worden. Werken je usb-poorten dan wel correct? Start - Configuratiescherm, icoontje "Systeem", tabblad "Hardware", knop "apparaatbeheer. Staan daar gele uitroeptekens bij apparaten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan