usb kabel Sony Ericsson T280i

Status
Niet open voor verdere reacties.

sas1324

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
Hoi,

Ik heb een DCU-60 datakabel gekocht voor mijn Sony Ericsson T280i maar als ik die aansluit verschijnt er helemaal niets op mijn telefoon of pc, het enige wat hij doet is mijn telefoon opladen want er verschijnt snelladen.
Ik heb op verschillende websites gevonden dat het wel moet kunnen, ook heb ik PC Suite voor SE gedownload. Dan verschijnt er op een gegeven moment dat ik mn usb en mn telefoon aan elkaar moet verbinden en dan PHONE MODE moet kiezen in het daloog wat dan verschijnt. Maar dat zie ik helemaal niet. Bij bepaalde modellen moet je naar het USB menu in je telefoon maar ook dat heb ik niet.

Wat moet ik doen?

Hoi,

Voor de T280i is er geen softwaredownload aanwezig en in de handleiding staat er ook niks.
Dus blijkbaar kan jouw telefoon niet op de pc aangesloten worden.

Gr,

Wolverine007

Dat lijkt zo, maar ik zie toch bij diverse verkoopadressen op internet ook accesoires staan om te verbinden met de computer die bij de T280i horen....

Toch gaat het via usb niet werken helaas. Er is niets maar dan ook niets te vinden over het kunnen aansluiten via usb. Wel kan het met bluetooth, maar daarvoor zal de pc dat zelf ook moeten hebben.

Vrijwel alle SE telefoons die de functie wel hebben, geven dat ook meteen aan als je de kabel aansluit. Deze telefoon niet. Op de site van Se zelf is hier verder ook niets over te vinden en de handleiding van de telefoon bevat niets dat met usb te maken heeft. Zoals wolverine007 ook al zei.

Ok dankjewel :)
Zou het met een usb dongel (voor in de pc) wel werken?

Als die bluetooth heeft zou het moeten werken inderdaad. Als ik me niet vergis staat daar wel het een en ander over beschreven in de handleiding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan