USB laptop geen stroom?

• Onderwerp starter Onderwerp starter sun04
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sun04

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Ik heb een laptop Armada 1500c met Windows xp en een usb poort aan de achterkant.
Het probleem doet zich voor als ik een usb-stick erin stop, doet ie niks.
Maar stop ik mn mp3-speler met batterij dan herkent ie het wel en kan ik er alles mee doen.
Krijgt mijn USB-poort geen stroom?? :confused:
Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Volgens mij kun je iets in de BIOS instellen.

:eek: Dat zou mooi zijn! Ik ben niet zo ervaren, dus zou u mij kunnen vertellen waar ik in de bios naar opzoek moet gaan?

Alvast bedankt! :)

USB stick...er zijn usb sticks die soms niet herkent worden door een bepaald type computer/moederbord. Zo heb ik een TakeMS stick werkt wel op een Acer maar niet op een Asus laptop.
Je zou eens moeten testen met een ander merk USB stick. Want je geeft zelf al aan je MP3 speler doet het wel en is uiteindelijk ook een soort USB stick.

USB stick...er zijn usb sticks die soms niet herkent worden door een bepaald type computer/moederbord. Zo heb ik een TakeMS stick werkt wel op een Acer maar niet op een Asus laptop.
Je zou eens moeten testen met een ander merk USB stick. Want je geeft zelf al aan je MP3 speler doet het wel en is uiteindelijk ook een soort USB stick.

Ik heb het ook getest met verschillende USB-sticks, maar geen resultaat Wat u zegt zou best kunnen, maar waarom werkt mn mp3-speler niet als ik de batterij uithaal?? :(
Toch bedankt voor de reactie ^^

Laatst bewerkt:
Ja een MP3 speler heeft wel stroom nodig... sommige types kan je zelfs opladen via de USB poort.
Heb je geen fotocamera/webcam met een usb aansluiting om je poort te testen

En kijk ook in apparaatbeheer of je daar nergens een gele waarschuwing hebt staan

Ja een MP3 speler heeft wel stroom nodig... sommige types kan je zelfs opladen via de USB poort.
Heb je geen fotocamera/webcam met een usb aansluiting om je poort te testen

En kijk ook in apparaatbeheer of je daar nergens een gele waarschuwing hebt staan

Nou, bij energiebeheer staat wel zo'n gele drihoek met een uitroepteken en daarnaast "UPS-service is gestopt" .. maar dat heeft te maken met dat mn batterij stuk is denk ik.. dat had ik al een tijdje, maar zou dat te maken kunnen hebben met de USB-probleem??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan