USB Maxtor 200 Gb harddisk problemen.......

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zatopek

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2005
Hallo,

Wat een ramp......... Mijn externe Harddisk doet het niet meer. Hij blijft spinnen maar word verder niet gevonden in Windows. Heb al van alles geprobeerd, drivers opnieuw geïnstalleerd, etc. etc. maar geen resultaat. Er staan belangrijke gegevens voor mij op de harddisk zoals o.a. onze trouwreportage........... Is er iemand of een bedrijf die mij zou kunnen helpen om de gegevens toch te kunnen benaderen? Misschien ligt het aan de USB aansluiting van de harddisk?

Goedemorgen,

Misschien is het nog een optie om hem uit de externe case te halen en hem zo in de pc aan te sluiten.

Modag

Ook op een andere pc wordt deze niet meer herkend? Wat je kan proberen is voorzichtig de schijf uit de externe behuizing te halen en in een pc aansluiten.

Niet iemand in de buurt die wat meer ervaring heeft met hardware? Als je naar een bedrijf gaat om de data te redde, ben je een zeer mooie vakantie aan geld kwijt.

Hoi,

Misschien dat je de plaatselijke pc winkel wat voor je kan betekenen dan .

Modag

Ik vraag het wel aan iemand van het forum die mij al een keer eerder fantastisch heeft geholpen.................. Naar een PC winkel ga ik zowiezo niet....................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan