USB meer stroom?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0147

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2012
Hallo allemaal

ik laad vaak mijn galaxy s2 op met mijn pc via USB 2.0 ik merk zelf dat het heel lang duurt om op teladen vergeleken met de charger voor de stopcontact

mijn vraag is:
kan je de usb poort meer stroom geven? ik bedoel wat je met de ipad kan doen met AICHARGER maar dan voor galaxy s2

Tsja, ASRock (en Asus waarschijnlijk dus ook) heeft daar een programmaatje voor. Dus als je een ASRock moederbord hebt, is het een kwestie van downloaden. Weet je wat voor pc je hebt/wat er in zit?
Als je een USB3.0 poort hebt, sluit 'm daar op aan.

Tsja, ASRock (en Asus waarschijnlijk dus ook) heeft daar een programmaatje voor. Dus als je een ASRock moederbord hebt, is het een kwestie van downloaden. Weet je wat voor pc je hebt/wat er in zit?
Als je een USB3.0 poort hebt, sluit 'm daar op aan.

mijn computer heeft 2 usb 3.0 poorten maar die usb draadjes zijn niet usb 3.0

mijn PC:

Besturingssysteem
Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
Processor
Intel Core i7 2600 @ 3.40GHz
Sandy Bridge 32nm Technologie
RAM
16,0 GB Dual-Kanaal DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)
Moederbord
MEDION H67H2-EM (CPU 1)
Grafisch
IPS225 (1920x1080@60Hz)
NVIDIA GeForce GTX 560
Harde schijven
60GB SAMSUNG MZ7PC064HADR-000 (SSD)
1863GB Seagate ST2000DL003-9VT166 (SATA)
Optische schijven
ELBY CLONEDRIVE SCSI CdRom Device
TSSTcorp CDDVDW SH-216AB
Geluid
Realtek High Definition Audio

Laatst bewerkt:
Als het goed is zouden je USB 3.0 poorten ook gewoon volle stroom moeten geven op een USB 2.0 kabel, en dus ook naar je telefoon. Aangezien je dus een medion pc hebt, zal het wat lastiger zijn om zo'n programmaatje te vinden. Maar ik zal voor je zoeken :)
Resultaat zoektocht: je zou ook gewoon via USB 3.0 moeten kunnen laden...

Laatst bewerkt:
Als het goed is zouden je USB 3.0 poorten ook gewoon volle stroom moeten geven op een USB 2.0 kabel, en dus ook naar je telefoon. Aangezien je dus een medion pc hebt, zal het wat lastiger zijn om zo'n programmaatje te vinden. Maar ik zal voor je zoeken :)
Resultaat zoektocht: je zou ook gewoon via USB 3.0 moeten kunnen laden...

hey Padvinder, bedankt voor je zoektoch :thumb:

Geen dank :). Ik wist het zelf ook niet helemaal zeker, maar nu wel: dus jij bedankt!

offtopic: ik ben zelf ooit een padvinder geweest, ja :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan