USB memory stick wordt niet herkend in Win98

Status
Niet open voor verdere reacties.

Micky2

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2003
Ik heb een probleem op de oude windows 98 pc van mijn moeder: de Kingston Data Traveler memory USB stick licht op dus usb-poort is ok; ik heb de Kingston Data Traveler 2.0 driver voor Windows 98 geinstalleerd maar in verkenner is de memory stick niet terug te vinden.
Ik heb dit absoluut nodig om data bestanden over te zetten op een andere pc (ongeveer 50 Mb dus teveel om via diskette over te zetten en de oude pc heeft geen cd-brander :( - tips zijn dus welkom!!!
groetje,
Anne

Micky2 zei:
Ik heb een probleem op de oude windows 98 pc van mijn moeder: de Kingston Data Traveler memory USB stick licht op dus usb-poort is ok; ik heb de Kingston Data Traveler 2.0 driver voor Windows 98 geinstalleerd maar in verkenner is de memory stick niet terug te vinden.
Ik heb dit absoluut nodig om data bestanden over te zetten op een andere pc (ongeveer 50 Mb dus teveel om via diskette over te zetten en de oude pc heeft geen cd-brander :( - tips zijn dus welkom!!!
groetje,
Anne
kijk eens even via deze computer in computerbeheer en dan bij schijfbeheer (niet helemaal zeker dat het precies zo heet, lang geleden win98) en zoek daar eens naar je sleutel; het is immers een schijfstation. zorg dan wel dat de sleutel erin zit en werkt (lampje oid)

Als het een usb 2 stick is zal win 98 er niks mee kennen want dat ondersteunt hij niet

gouden regel voor usb installaties bij win 98, is eerst de driver installeren en na reboot pas de usb stick inpluggen.
of de stick usb2.0 is maakt niet uit, deze zijn altijd downwards compatible.

d.d. 2 - 8 - 2008 had deze site :

http://www.usb-stick-offerte.nl/download.php een perfecte USB Stick Driver voor Windows 98
Bijvoorbeeld voor de Kingston USB Stick

driver.jpg

Bezoek ook eens mijn site : http://home.hetnet.nl/~gerenannyneuijen/ :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan