usb met aan/uit knopje??

Status
Niet open voor verdere reacties.

knarfje

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2001
Hoi,

Ik heb ver (een etage lager) van mij PC een Mediaplayer op usb aangeloten staan om grote bestanden erheen te kunnen kopieren.
Echter in de play mode moet de usb eruit omdat dan het signaal via het netwerk komt.
Nu zou het mooi zijn als er iets bestond als een usb kabel met een aan uit koppie erop!!!!
Dan hoef ik niet steeds naar beneden te struinen om het stekkertje eruit te halen of onder het buro te duiken naar de pc.

Ik heb een paar keer gelezen wat je schrijft, maar ik kan het maar niet voor me zien. Wat voor Mediaplayer hebben we het over? Om grote bestanden te kunnen kopieeren? Een verdieping lager? Ik begrijp het niet.:confused:

Ik heb een paar keer gelezen wat je schrijft, maar ik kan het maar niet voor me zien. Wat voor Mediaplayer hebben we het over? Om grote bestanden te kunnen kopieeren? Een verdieping lager? Ik begrijp het niet.:confused:

Beneden in de woonkamer staat een freecom mediaplayer met een HD op de t.v aangesloten.
De gedownloade films(4 GB) zet ik op die schijf van de MP dmv de usb kabel. (gaat sneller dan netwerk)
Maar die kabel moet afgekoppeld worden als je de mediaplayer in de "kijken" modes zet.

Is het zo begrijpenlijker?

Ja, bedankt. Meestal vind ik het erg flauw om meteen naar Google te verwijzen, maar bij USB Schakelaar komen er volgens mij wel een aantal bruikbare hits naar voren.

Ja, bedankt. Meestal vind ik het erg flauw om meteen naar Google te verwijzen, maar bij USB Schakelaar komen er volgens mij wel een aantal bruikbare hits naar voren.

Thanks. ik zocht op knopje aan/uit en vond nix.
btw nu ook niet alleen schakelaars voor printers, maar goed ik zoek wel verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan