usb modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pewigi

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2003
hallo allemaal
ik heb een vraag mijn zus heeft sinds een week internet bij wannadoo maar heeft nog geen dag normaal kunnen surfen alleen msn gaat als ze dan ergens anders naar toe wil gaat haar usb modem uit en moet ze opnieuw opstarten haar helpdesk laat ook niets van zich horen die hebben het druk zeggen ze ze moet geduldig afwachten wanneer ze tijd hebben om te helpen ze heeft me op haar computer wie kan hier iets mee?groetjes pewegi

hoi ze heeft bestuuringsysteem98me
type modem usb speedtouch
groetjes pewigi.

Ik neem aan dat ze dus adsl heeft... (zo ja dan staat je vraag bij de verkeerde subgroep (kabelinternet met usb)

Maar... heeft ze al de nieuwe drivers gedowload voor het modem. ik neem aan dat ze win 98 SE heeft ipv ME?

En hoe is alles geinstalleerd? De splitter moet gelijk op de telefoonlijn zitten waar deze binnenkomt. vanaf daar ga je verder met de telefoonlijn en een aparte lijn voor naar het modem toe. Is dit allemaal goed aangesloten?

zo zie je maar dat ik alles nog moet leren sta ik bij de verkeerde groep en geef ook nog de verkeerde bestuuringsysteem door nu de goeie , het is 2000me ze heeft de nieuwe drivers gedounload en alle draden van modem naar telefoon zitten allemaal goed aangesloten.groetjes pewigi

Windows versie 2000ME ken ik ook niet....... maar goed...
test eens het volgende :
als je zit te internetten, neem dan eens de telefoon op en probeer eens iemand te bellen (bv. je eigen mobiel) en leg hem er weer op, kijken of de verbinding dan wel blijft. als dit het geval is, is er denk ik iets niet met het modem goed. Als dit niet het geval is is toch de bekabeling niet goed aangesloten.
Krijg je geen foutmeldingen? welk abbo heeft ze voor adsl? en heb je al eens de snelheid gemeten via
www.mordax.nl of www.speedtest.nl en komt dit overeen met de snelheid van het adsl pakket wat ze heeft?

hoi mijn vraag is opgelost ze heeft een ethernet modem gekocht en daar ging het wel mee .bedankt voor jullie hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan