usb modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

andreke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jun 2004
mijn usb apparaat werkt niet meer nadat ik de pc opnieuw heb gestart.
maar als mijn pc is opgestart,en ik verwijder de usb kabel uit de modem,en weer verbind ,dan krijg ik verbinding.

Laatst bewerkt:
Koppel de usb af, herstart de pc, en sluit hem weer aan.
Doet ie het nu wel? Vraagt ie om drivers, na "nieuwe hardware gevonden"?

Geplaatst door andreke
mijn usb apparaat werkt niet meer nadat ik de pc opnieuw heb gestart.
maar als mijn pc is opgestart,en ik verwijder de usb kabel uit de modem,en weer verbind ,dan krijg ik verbinding.

Ja, dat had ik gelezen, maar ik geef je een andere volgorde aan.

Eerst loskoppelen, pc herstarten, en daarna pas inpluggen.
Dan is de pc gestart ZONDER usb modem, en zal hij het als nieuw object kunnen zien.

Anders in apparatenbeheer de betreffende usb verwijderen, en daarna pc herstarten.
Wellicht vraagt hij nu om nieuwe drivers.

Geplaatst door Paul-RT
Ja, dat had ik gelezen, maar ik geef je een andere volgorde aan.

Eerst loskoppelen, pc herstarten, en daarna pas inpluggen.
Dan is de pc gestart ZONDER usb modem, en zal hij het als nieuw object kunnen zien.

Anders in apparatenbeheer de betreffende usb verwijderen, en daarna pc herstarten.
Wellicht vraagt hij nu om nieuwe drivers.

hoe ik het ook doe,eerst de pc starten of anders om het resultaat is steeds hetzefde,als ik naar het apperaat beheer ga dan vind ik mijn usb poort waar ik ingeplugt ben,en dan vind ik ook bij netwerk mijn modem terug ,maar als ik de pc afsluit ,en terug opstart na een paar minuten ,en naar mijn apperaatbeheer ga ,dan vind ik geen netwerkaptapters meer(ook komt de tekst netwerkapdapters niet voor in de tabel )alleen als ik verbinding heb ,dan staat er netwerkadapters,en modem,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan