usb/modem

• Onderwerp starter Onderwerp starter marg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

marg

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2004
hallo
ik zit met een probleem waar ik zolanzamerhand moedeloos van word het gaat om het volgende
als ik op internet wil op mijn laptop dan maak ik verbinding mar als ik dan een maal op het net ben loopt die vast soms gaat die nog even door maar dan stopt die weer haal ik mijn adsl modem uit de ingang van de usb ingang dan draaid die gewoon weer door op mijn pc waar ik de zelfde modem voor gebruik doet die het prima bij apparaat beheer klopt alles ik heb al op verschillende helpdeks gevraagd maar die konden mij niet helpen dus probeer ik het bij jullie ik hoop dat jullie me weg wijs kunnen maken wat te doen
alvast heeeeeeeeel erg bedankt
marg

adslverbinding

hoi
vol spanning keek ik naar de berichten er is wel naar gekeken maar nog geen oplossing of kijk ik soms verkeert wie o wie kan mij helpen met mijn vraag
gr marg

adsl

hallo
nou daar ben ik weer weten jullie een oplossing ?of heb ik iets verkeert gedaan met verzenden?laat het mij aub weten weten jullie het niet ook dan wil ik het grag weten want dan ga ik verder met zoeken
alvast bedankt
marg

adsl

nou ik heb niets gehoord dus neem ik aan dat jullie het niet weten jammer
marg

Ik zal het eens proberen, maar dan moet ik wel wat meer informatie hebben :

1) Wat voor OS heb je Windows?XP? Home of pro of misschien ander?
2) Welke laptop heb je merk en type
3) Welke router heb je merk en type
4) Heb je een firewall? Zo ja welke
5) Bij welke provider ben je

Als je mie dit kan vertellen dan kunnen we wel verder komen denk ik

adsl

Hoi
Hier wat antwoorden op je vraag ik heb windowshome edition
Een speedtoch modem
Provider wanadoo
type laptop acer model730
antivirus avg
Nou ik hoop dat je hier wat an hebt
Bedankt voor de reactie
marg

adsl

Hallo
Nou ik heb mijn laptop naar de winkel gebracht, wie weet horen jullie nog eens wat er precies aan de hand was .
Jammer dat jullie me niet konden helpen.
Gr marg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan