Hallo,
Ik heb een probleem met m'n USB muis, dit ding loopt echt om de paar seconden vast, wat ik daarmee bedoel is dat de muis er gewoon tijdelijk mee ophoud, het lampje van de muis is dan ook uit.
Meestal als ik eventjes wacht, doet ie het weer, maar dan loopt ie naar een paar seconden gewoon weer vast, dit is heel erg irritant (Vooral omdat ik een Gamer ben >.<)
Ik weet niet waar het aan ligt, ik heb namelijk 2 verschillende muizen geprobeerd, en ik heb het zelfde probleem bij beide.
Ik heb met, en zonder muismat geprobeerd, maakt niks uit.
Ik heb hem ook in verschillende USB-poorten gestopt, maakt ook niks uit.
Volgens mij had ik dit probleem ook met m'n oude PC, nadat ik hem een jaartje ofzo had.
En nu dus precies hetzelfde met deze (deze heb ik nou ongeveer 6 maanden ofzo)
Kan iemand mij a.u.b. helpen, ik word echt helemaal gek.
MVG,
Elemental
Ik heb een probleem met m'n USB muis, dit ding loopt echt om de paar seconden vast, wat ik daarmee bedoel is dat de muis er gewoon tijdelijk mee ophoud, het lampje van de muis is dan ook uit.
Meestal als ik eventjes wacht, doet ie het weer, maar dan loopt ie naar een paar seconden gewoon weer vast, dit is heel erg irritant (Vooral omdat ik een Gamer ben >.<)
Ik weet niet waar het aan ligt, ik heb namelijk 2 verschillende muizen geprobeerd, en ik heb het zelfde probleem bij beide.
Ik heb met, en zonder muismat geprobeerd, maakt niks uit.
Ik heb hem ook in verschillende USB-poorten gestopt, maakt ook niks uit.
Volgens mij had ik dit probleem ook met m'n oude PC, nadat ik hem een jaartje ofzo had.
En nu dus precies hetzelfde met deze (deze heb ik nou ongeveer 6 maanden ofzo)
Kan iemand mij a.u.b. helpen, ik word echt helemaal gek.
MVG,
Elemental