USB muis reageert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snappie46

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2010
Hallo,

Mijn draadloze muis van Logitech reageert niet meer. Ik heb Windows XP Home Edition. Ik heb al talloze dingen geprobeerd:

Usb stick in een andere poort gedaan;
Batterijen vervangen;
Computer opnieuw opgestart;
Resetknop ingedrukt;
Muis uit en aangezet;
De muis op een andere computer aangesloten;

Ook heb ik een andere muis op deze computer geprobeerd (ook een draadloze van Logitech) en dit werkte ook niet. De drivers zijn up to date. 6 jaar lang heb ik deze muis nu, zonder enig probleem. Zouden jullie misschien een oplossing weten?

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je de USB er niet goed uitgehaald hebt...
d.w.z. dat je 'm er gewoon uittrek, en niet eerst op ''opslag apparaat verwijderen'' druk.

Ik denk dat je de USB er niet goed uitgehaald hebt...
d.w.z. dat je 'm er gewoon uittrek, en niet eerst op ''opslag apparaat verwijderen'' druk.

Ehm, de usb stick van de muis staat niet in die lijst. Op dit moment heb ik helemaal geen usb stick aangesloten volgens de pc. En toch zit die van de muis erin.:confused:

...

Ik snap het niet meer XD

koop een nieuwe muis, niet duur denk.

...

Ik snap het niet meer XD

koop een nieuwe muis, niet duur denk.

Ok ik leg het wel even uit. Ik kan de usb stick van de muis niet zien in de lijst van aangesloten apparaten. Dus ik kan hem er alleen maar uittrekken. Met het programma van Vanschagen kan ik hem wel veilig verwijderen. Dit hielp alleen ook niet.:(

Het programma weer verwijderen (als je die geïnstalleerd had)
Of een oude backup hervatten

- Je kan natuurlijk ook contact opnemen met NirSoft.

Laatst bewerkt:
Heb hem ontgrendeld door de muis via het toetsenbord te besturen. Ga zo meteen een nieuwe bestellen.

Bedankt voor jullie hulp!

Leuk dat je ik je kon helpen,

Als dit bij mij gebeurt weet ik meteen weer wat me te doen staat ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan