USB niet herkent. 1 onbekend apparaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElemenT

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Hallo,

mijn USB poort heeft het nooit gedaan. In Apparaatbeheer werden mijn USB-poorten herkent. Ik heb een tijd geleden een camera van Canon proberen aan te sluiten. Nu een Sidewinder Joystick van microsoft. Deze laatste moet hij meteen herkennen. Zonder extra software, maar dat doet hij dus niet. Ik heb de helpdesk van Legend, ik heb een Legend 202, gebeld en die gaven mij akls advies om mijn pc opnieuw te installeren. Dat leek mij een beetje overdreven, vandaar dat ik het nu hier probeer.

Onbekend apparaat heeft als locatie: op SIS PCI to ISA bridge.

Iemand enig idee?

Alvast ebdankt.

Het lijkt me dat je moederbord wat drivers mist. Kijk eens op de site van je moederbord. Is die melding "onbekend apparaat" de melding in apparaatbeheer als je iets hebt aangesloten? Staat USB in de BIOS wel op enabled? En wat is je Windows?

Groetjes,
Bennie

Bedankt voor je reactie.

Ik heb via de site van Legend de nieuwste driver voor m'n moederbord gedownload en geinstalleerd. Ik draai Xp. önbekend apparaat geeft hij altijd in apparaat beheer. Maakt niet uit of er wel of niets aan de USB hangt. In bios staat USB enabled

Wat gebeurt er als je die USB verwijdert uit apparaatbeheer en dan opnieuw opstart?

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan