USB niet meer herkenbaar, lampje brand ook niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daffypeet

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Wie heeft een oplossing ?
Mijn ouders volgen een comp cursus en hebben hiervoor een usb stick van Maxell 2.0 1GB voor hun "huiswerk". Nu hebben op één dag afzonderlijk van elkaar maar wel op dezelfde comp de sticks het begeven ??? Ze waren aangesloten op een usb hub met eigen stroomvoorziening. De comp loopt op windows Xp Prof SP3. Ook op mijn comp herkent de comp de sticks niet... (das balen want ik heb zelf zo'n stick in gebruik dus wanneer begeeft die 't ?) De lampjes op de sticks branden ook niet. Via apparaatbeheer of schijfbeheer zijn ze ook niet te vinden. Wie weet hoe dit kan, hoe dit te voorkomen en nog liever hoe te herstellen ??
Greetz Peter

dan zal ie vermoedelijk stuk zijn
wel altijd veilig verwijderd??
en je zal het niet tegen kunnen gaan denk ik

Nee dan zijn dus alle twee de sticks kapot ????
Andere appartuur aangesloten op de hub functioneert nog prima...
Hoe kan dat ? Verder gaven de sticks "de geest " tijdens gebruik. Dus of het met verwijderen te maken heeft ....

Nou de usb sticks zijn open gemaakt en... doorgebrand. Laatste keer dat ik maxell producten heb gekocht.

Hallo

Dan zou ik persoonlijk toch eens de voedingsspanning van die hub controleren d.m.v. multimeter.

5.0V d.c.

Peter

De nieuwe usb sticks van Kingston doen het goed,net als alle andere apparatuur...
Ik denk dat het toch aan de sticks lag...
Groet !

Hallo

Indien er nog garantie op is : deze claimen ...

Zelfs indien geen garantie , dit toch zeker melden.

Veel fabrikanten geven veel langere garantie dan officieel vermeld , uiteraard mits voorlegging van kassaticket .

Dit "voorval " zal vermoedelijk wel hun aandacht wekken , al is het maar voor hun "research" , indien je er eventueel 2 nieuwe werkende exemplaren voor terugkrijgt --> meegenomen :)

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan