USB niet toegankelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

america

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2005
Ik heb al heel lang problemen met de USB. Ik heb enige tijd terug een USB 2 kaart in onze computer gezet, maar die heeft nooit lekker gewerkt.
USB sticks worden niet herkend, of er komt een melding : G:\ is niet toegankelijk. Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout met een I/Q-apparaat.

Wat wel vreemd is dat onze Sony Ericson telefoon het wel doet, en ook onze printer( op de usb-poort!).

Heeft iemand enig idee hoe dit zou komen en wat ik hieraan kan doen?
Of hebben jullie dan nog meer gegevens nodig??

Groet America

Windows XP
Ik heb er wel een cd bij , maar daar staat zoveel op ik heb echt geen idee wat ik daarvan zou moeten installeren?? maar als dat dan nog niet gebeurd is, dan zou de printer het toch ook niet moeten doen??

je moet meestal de drivers van je moeder board cd nog installeren

succes

Ok maar ik ben daar niet zo thuis in in wat ik dan zou moeten installeren, en ik lees hier ook overal over je usb in de bios op enabled zetten??
Als ik in mijn bios kijk weet ik niet waar ik dat moet zoeken; het enigste dat ik tengenkom is een term waar staat: USB function suppor enabled.
Zou dat betekenen dat dat wel goed is dan??

Maar hoe kan ik op de cd van het moederbord vinden wat ik moet installeren, dan ga ik dat eerst wel proberen. ( en heb ik ondertussen geen verouderde versie?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan