USB opeens helemaal gecrasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lars34

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2010
Hallo,

ik heb een usb-stick en hij is opeens helemaal leeg als ik hem in de computer steek dan krijg ik te zien "Verwisselbare Schijf [E:]" inplaats van de naam die ik hem heb gegeven. Als ik in de usb-stick kijk dan is hij echt helemaal leeg hij zegt zelfs dat er 0 bytes beschikbaar zijn terwijl het een 4 GB stick is.

Hoe kan dit gebeurt zijn en hoe kan (als het kan) ik mijn bestanden terug krijgen?

Alvast bedankt

ja, op school thuis op alle twee de computers

Sinds wanneer is het? Gaf hij iets van een foutmelding?

Offtopic: Jammer joh, die link in je Handtekening. Bij Chrome kan je namelijk aanvinken dat hij het volgende dialoog venster niet laat verschijnen :)

@japie57 misbruikmelding is voldoende, de moderators pakken het dan verder op.;)

@Lars34,

Bij deze een officiële waarschuwing te pakken wegens de link in je handtekening. Deze heb ik nu inmiddels verwijderd. Bij een volgende keer volgt er een ban voor een dan nog te bepalen tijd.

@japie57 misbruikmelding is voldoende, de moderators pakken het dan verder op.;)

@Lars34,

Bij deze een officiële waarschuwing te pakken wegens de link in je handtekening. Deze heb ik nu inmiddels verwijderd. Bij een volgende keer volgt er een ban voor een dan nog te bepalen tijd.

oke sorry ik wou hem al aanpassen maar ik weet niet hoe
nogmaals mijn excuses

[EDIT] ik heb het al gevonden

Laatst bewerkt:
over de usb-stick het is sinds afgelopen vrijdag dat hij niet meer reageert. Maar bedankt voor jullie hulp ik denk niet dat ik mijn bestanden terug kan krijgen

Sinds wanneer is het? Gaf hij iets van een foutmelding?

Offtopic: Jammer joh, die link in je Handtekening. Bij Chrome kan je namelijk aanvinken dat hij het volgende dialoog venster niet laat verschijnen :)

offtopic: dit wist ik al dat bij Chrome je dat vakje aan kan vinken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan