USB over current

Status
Niet open voor verdere reacties.

dylandejonge

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mei 2010
Dag forum, ik ben het spoor bijster en ik hoop dat jullie mij wel verder kunnen helpen:thumb:!

Ik heb dus per ongelijk aan een usb kabel getrokken en bij deze heb ik mijn voor front usbtjes kapot getrokken:shocked:(hij is vrijwel aan gort)
waarop mijn beeld freezde en ik dus de pc opnieuw moest opstarten.
toen ik heb wou opstarten kwam er een waarschuwing met :

USB device over current!!!
Remove the over current device!!!
PC will now reboot in 18 seconds!!!

ik heb uiteraard eerst meerdere sites gelezen maar niemand komt tot een echt antwoord behalve: Update de bios
maar het probleem is, ik kom niet meer in me bios, hij reboot hem meteen en als hij om de setup vraagt (delete inhouden) start hij nog automatisch op.

even een paar dingen op een rijtje dat jullie zou kunnen helpen:D

1. Ik heb alle USB devices eruit gehaalt, OA mijn front usb waar dus nu geen stroom meer naartoeloopt, deze heb ik tevens losgekoppeld van mijn Mobo. en ligt nu gezellig langs mij op tafel :thumb:

2. mijn Mobo is een "Asus M2N32-SLI Deluxe Wireless edition"

3. ik heb de batterij uit het moederbord verwijderd, 30 minuten laten liggen en er weer in gedaan

4. ik raak niet in de bios

5. ik heb de schroefjes van het moederbord ook wat losgedraait(stond ook ergens aan gegegeven) maar dat mocht ook niet baten.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:love:
en hopelijk heb ik met deze actie niet mijn hele PC gemold, (maar dat zijn helaas wel mijn vermoedens )

Mvg, Dylan de Jonge

naar speciaal zaak geweest en blijkt dat ik met dit grapje me hele Mobo heb kapotgemaakt:confused:
dus dat word een nieuwe kope:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan