USB poort doet het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joerii14

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
Hallo,

ik had even een kleine vraag des betreffende een usb poort.
ik heb er 4 achterin en 2 voorin en 5 ervan doen het allen 1 die er voorin zit oftewel in deze kast bovenop doet het niet.
Elk apparaat wat ik erop aansluit doet het niet en nu heb ik de usb poorten hard nodig dus is dit niet op een of andere manier op te lossen.
bij mijn vorige pc had ik dit ook al, mischien is dit vreemd maar ik denk dat er wel een oplossing of verklaring voor is.
Deze kast is net nieuw en de usb poort deed het vanaf het eerste moment al niet en alles is goed aangesloten.

Met vriendelijke groet,

J.v.Grimbergen.

Hoi,

Heb je al in de bios gekeken of ze aan staan en heb je de usb aansluitingen van de kast wel goed aangesloten?

Modag

Hallo,

ik had even een kleine vraag des betreffende een usb poort.
ik heb er 4 achterin en 2 voorin en 5 ervan doen het allen 1 die er voorin zit oftewel in deze kast bovenop doet het niet.
Elk apparaat wat ik erop aansluit doet het niet en nu heb ik de usb poorten hard nodig dus is dit niet op een of andere manier op te lossen.
bij mijn vorige pc had ik dit ook al, mischien is dit vreemd maar ik denk dat er wel een oplossing of verklaring voor is.
Deze kast is net nieuw en de usb poort deed het vanaf het eerste moment al niet en alles is goed aangesloten.

Met vriendelijke groet,

J.v.Grimbergen.
Ik heb hetzelfde verschijnsel. Ik schrijf met opzet "verschijnsel" en niet "probleem", omdat het bij mij geen probleem is, maar vooraf ingecalculeerd. Ik heb zodanig veel hardware in mijn kast zitten, dat de mogelijkheden tot aansluiting "op" waren. (Twee van de 4 front USB poortjes zijn bij mij "loos")
Kan dat bij jou toevallig ook het geval zijn?

Laatst bewerkt:
Nou ik heb er dus 2 bovenop zitten en 1 ervan doet het en de ander niet en ze zijn helemaal volgens het boekje goed aangesloten en aangezien ik ook heel goed weet hoe een computer in elkaar zit is het dus onmogelijk dat ze verkeerd aangesloten zitten omdat die 2 samen een kabel delen. maar ik zal eens kijken in de bios.

ik heb in de bios gekeken en hij staat aangegeven als enabled maar doet het nog steeds niet.

Nou ik heb er dus 2 bovenop zitten en 1 ervan doet het en de ander niet en ze zijn helemaal volgens het boekje goed aangesloten en aangezien ik ook heel goed weet hoe een computer in elkaar zit is het dus onmogelijk dat ze verkeerd aangesloten zitten omdat die 2 samen een kabel delen. maar ik zal eens kijken in de bios.

Ik heb het woord "verkeerd" niet geschreven, wél dat de aansluit mogelijkheden "op" zouden kunnen zijn, da's wat anders dan verkeerd aangesloten zijn.

Hoi,

Pasja ik denk dat hij op mij antwoord maar in zijn eerste bericht heeft hij het er niet over dat ze beide op 1 kabel zitten dan had ik niet als antwoord niet goed aangesloten gegeven .

Modag

Ok, idd. ik had over het door jou geschreven woord "verkeerd" heengelezen. (Dom!)

maar wat zou dit kunnen zijn dan want ze delen samen 1 kabel maar 1 van de 2 usb's doet het niet dat is toch vreemd ? en in de bios zijn ze aangegeven als enabled.

Dat de voeding niet toereikend is om ze alle vier aan te sturen? Testen doe je mogelijk door ze om te wisselen. Als dan de andere twee opeens niet meer werken dan weet je dat het óf aan de voeding ligt (te weinig vermogen) óf aan die ene kabel zelf?

Hallo allemaal,

Ook ik hen een dergelijk probleem en kom er niet uit.
Als ik mijn Treo aansluit doe ik dat altijd op dezelfde poort. Nu herkent hij hem blijkbaar niet want synchroniseren lukt niet, In het verleden heeft iemand een keer de "informatie die de poorten en apparaten herkend" (of iets dergelijks) opgeschoond.
Ik kan niets vinden, ben ook een -a- techneut op dit gebied.

Kan dit soms het probleem zijn, bij mij is dit nu ook weer aan de hand.,Lastig want je kunt niet synchroniseren.

Hans van Buuren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan