usb poort kan het niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Confictius

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 okt 2002
Ik heb op de pc van junior twee usb poorten aan de achterkant en twee aan de voorkant.
Specs:
Compaq 1.0 ghz
256 mb

Achterin:
wifi-usb-netwerkstekker
muis

Voorin:
Trust 500 digicam die als webcam wordt ingezet
headset voor msn.

wanneer de camera en headset tegelijk worden aangesloten blijft de cam werken terwijl de headset dienst gaat weigeren. Er kan wel een voiceclip worden opgenomen, maar die is daarna niet te beluisteren. Het geluid blijft het verder wel doen, ik hoor mezelf ook door de headset praten enz. De cam verhuizen naar een poort achterin heeft geen effect.

De cam terugschroeven van 60hz naar 50hz en het camvenster in msn op klein instellen heeft ook geen effect.

Mogen we hier concluderen dat het usb-1.1 poorten betreft die op elkaar zij aangesloten en dat een upgrade naar usb2 gewenst is?

Bijlagen

• controler.jpg
    controler.jpg
    14,9 KB · Weergaven: 31
Conclusie correct!
USB kaart erbij, en dan bij voorkeur [vanwege de enorme winst in bandbreedte t.o.v. 1.1] van het type 2.0...

Wordt lastig, het is zo'n lage desktop-kast en die hebben kortere pci sleuven en dito afdekplaten... Daarom zit er ook geen wireless pci- maar usb netwerkplug in

extern zal ik in een bestaande poort moeten pluggen en dat is dan ook weer niet een oplossing, is het wel... ? :confused:

Nee extern gaat niet veel brengen, er moet een nieuwe usb ingang op de bus komen, de bestaande hub raakt "overwerkt" dus enige remedie is extra kaart.... [de bestaande usb hub is waarschijnlijk "on board"..?]

Ja en dan erna het voedigs probleem.

Je zal het moeten zoeken dan in kaart met eigen voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan