USB poort uitval Acer 5520

Status
Niet open voor verdere reacties.

smacrander

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Mijn laptop , de Acer Aspire 5520 heeft problemen met de USB poorten . Er zijn 4 poorten om externe zaken aan te sluiten . Nu zijn er 2 poorten uitgevalen .. oftewel er komt een melding dat er geen herkenning plaats vindt van hetgeen er op wordt aangesloten . Eerst was dat 1 poort , nu dus 2 . Als dat zo doorgaat kan het nog leuk worden :(! Wat kan ik ( of men ) hier aan doen ?
dank voor reactie . Stef .

Probeer eens : in Apparaatbeheer alle USB-hoofd hubs afsluiten en de laptop opnieuw starten.

Zie ook : Windows Vista Apparaatbeheer - hardwareproblemen verhelpen >

http://www.microsoft.com/netherlands/artikelen/techniek/windows_vista_apparaatbeheer.aspx

Ik heb nu even ngekeken bij apparaatbeheer en daar zie ik 4 hoofdhub's staan . Bij alle 4 wordt gemeld dat : het apparaat correct werkt .
Voor proef heb ik één ervan even uitegschakeld en de laptop opnieuw opgestart ..nu zag ik dat die ene hub uitstond .
Is het uitzetten van alle 4 hub's zonder risico ? Ik mag hopen dat het Tuochpad gewoon blijft werken ? Niet dat ik de laptop helemaal niet meer kan " bedienen " .
gr. Stef

USB poorten

Staan er in ApparaatBeheer gele 'waarschuwingstekens' ?
Die ene Hoofdhub kun je weer inschakelen.

Vind je in de 'Windows Vista Apparaatbeheer' - handleiding geen oplossing of nadere uitleg ?

Laatst bewerkt:
Uitval USB Acer Aspire 5520

Ron , bedankt voor reactie .. ik heb dus nog steeds dat 2 poorten niet werken .
Nu ben ik maar eens naar de leverancier gegaan om te vragen of zij er iets aan kunnen doen maar die namen al snel contact op met Acer . En dan krijg je doodleuk te horen dat dit wel zal liggen aan .. iets met de " print " . Zal wel moederboard zijn .... en dat kan wel 300 € gaan kosten ! Alle hulde voor dit Acer product . In 2½ jaar ( had 2 jr garantie ) heb ik nu 3 defecten . De eerste keer iets met de processor ( gar. ) , tweede keer de DVD speler ( na gar. ) en nu dan dat poortenprobleem .
Nee , ik kan niet zeggen dat dit product of merk me blij maakt . Zeker had ik wel enige coulance verwacht van Acer .. nee dus !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan