USB poort USB barcode scanner uitlezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

freudatwork

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jun 2016
Ik probeer momenteel de USB poort van een USB barcode scanner uit te lezen om op deze wijze een systeemdatum plus tijd bij iedere barcode scan vast te leggen en te registeren.

Ik maak gebruik van OpenSuse (ChromeOs).

Ik heb al via Gnome Terminal geprobeerd een verbinding te leggen maar tot op heden helaas zonder resultaat.

EDIT: Eigenlijk zo goed als dezelfde tip als andre@home, we hebben elkaar gekruist.

Enne.... dat zijn 1D barcodes? [Codabar, Code 128, Code 25, Code 39, Code 93, Databar, EAN-8, EAN-13, Patch Codes, UPC-A, UPC-E]
[Dat zal wel op orde zijn.]

Ik zie hier dat er ondersteuning is voor Metrologic Eclipse MS5145LS USB in Serial-text, waarbij Metrologic blijkbaar (onder de motorkap) eigenlijk een Honeywell is.
Ook al is het pakket 'officieel' voor Ubuntu, ik zou verwachten dat er een kans is het ook openSuse werkend te krijgen, gegeven de hoge compatibiliteit met (o.a.) Debian Linux.
Je zult de software zelf moeten compileren ook, link naar de download. Ik ken die software verder niet, dus je bent op jezelf (en/of Google) aangewezen voor support.

Tijs.

Laatst bewerkt:
@dnties @andre@home

Bedankt voor jullie input. Ik ga het even op een rijtje zetten en daarna 1 en het ander proberen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan