usb poort weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaberson

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
usb poorten werken niet (staat ook niet bij de rij hardware )bios probleem ?:(klopt denk in de bios uitgeschakeld maar hoe kroijg ik die weer aan .

Laatst bewerkt:
Iets meer info aub heb je ook nog een OS? Het zou kunnen dat in je BIOS de usb poorten staan uitgeschakeld.

Reageer op het Forum aub.
Ben denk ik wel dom ,
maar wat is OS .
usb poorten zijn nergens te vinden ik denk inderdaad dat ze niet ingeschakeld zij ,
maar hoe moet ik ze inschakelen .mvg jeroen

OS= Operating System, dus welke Windows je hebt. Verschilt per BIOS maar gewoon even rondkijken en of je iets met USB vindt. Hoe je in je BIOS kunt komen kun je zien als je je computer aanzet.

Geplaatst door megabit
Reageer op het Forum aub.

OS= Operating System, dus welke Windows je hebt. Verschilt per BIOS maar gewoon even rondkijken en of je iets met USB vindt. Hoe je in je BIOS kunt komen kun je zien als je je computer aanzet.

dit vind ik een vaag antwoord megabit, als de goede man al niet wwet wat een OS is,weet hij al helemaal niet hoe ie bij de POST ziet hoe ie in zijn bios kan komen.

jaberson.... druk je delete toets in tijdens het opstarten, daarna kom je in het bios, maar als je er weinig vrstand van hebt, zou ik iemand anders er even naar laten kijken.

wellicht dat je hier wat mee kunt: (engels)

http://www.iomega.com/europe/support/english/documents/10894e.html

====================================
How do I enable the USB port in my computer Setup (BIOS)

Because computer manufacturers have individualized and varying configurations within their systems, the best source for information regarding your USB controllers setting is the computer owner's manual.

The USB port setting can be located in either the Advanced Settings section, Peripherals, Communication, or Input/Output sections.

Locate the USB controllers setting in your computer Setup (BIOS) and change the status to Enabled.

Save the changes and restart your computer for the changes to take effect.
=======================================

Geplaatst door bas9

dit vind ik een vaag antwoord megabit, als de goede man al niet wwet wat een OS is,weet hij al helemaal niet hoe ie bij de POST ziet hoe ie in zijn bios kan komen.

jaberson.... druk je delete toets in tijdens het opstarten, daarna kom je in het bios, maar als je er weinig vrstand van hebt, zou ik iemand anders er even naar laten kijken.

Was idd een beetje vaag:o. Mocht je niet kunnen vinden hoe je in de BIOS kunt komen, staat hieronder een aantal mogelijkheden:
Hier nog wat toetsmogelijkheden :
Awardbios
DEL
CTRL+ALT+ESC
SHIFT+ALT+S
F2

AMIbios
DEL
F1

Phoenixbios
DEL
CTRL+ALT+ESC