USB poorten doen het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucdewit

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
Hallo,

Sinds gisteren doen mijn USB poorten het niet meer. Ik was bezig met mijn iphone, die de computer gek genoeg niet meer herkende toen ik hem eenmaal uit de usb poort haalde en er opnieuw instak. Toen ik later de pc opnieuw opstarte, werkte ook mijn draadloze toetsenbord en muis niet meer.

Het toetsenbord en muis doen het tot hij klaar is met de bios. Ik kan nog in de bios gebruik maken ervan, en kan de pc wel in veilige modus opstarten, maar ook dan werkt hij niet meer als windows zelf eenmaal opstart. Wat kan ik hieraan doen? Ik kom nu dus niet verder dan het inlogscherm, en kan dus ook niet bij hardwarebeheer etc.

Ik heb al overal op het internet gezocht en veel soortgelijke problemen gevonden, maar geen goeie oplossing.

Alvast bedankt,
Luc de Wit

Hallo Luc,

Het kan zijn dat windows je usb kaart niet meer accepteert, in dat geval zou je bij een comuterwinkel voor ongeveer een tientje een nieuwe usb pci kaart kunnen kopen.

Als je ervan overtuigd bant dat hij het nog doet, dan zou je bij de action een heel goedkoop muisje en toetsenbordje moeten aanschaffen, kost zo'n 5 euro samen. Dan kun je namelijk als het goed is wel inloggen e.d. en dan kun je naar apparatenbeheer om het te chekken.

Mijn persoonlijke mening, het hangt ervanaf hoe oud je pc is, want bij mijn oude computer vielen opeens de ps2 uitgangen voor muis en toetsenbord uit. De dag erna heb ik hem naar de sloop gebracht (na er natuurlijk het een en ander uit te halen).

Het is een zelfbouw pc, Heb hem ongveer 3 maanden geleden met een p6T moederbord en een i7 processor geupgrade. De USB poorten op het moederbord en in de kast doen het niet. Ik heb nog wel een pci-e kaart met USB poorten, maar ik vraag me af of die dan wel werken?

Laatst bewerkt:
Hij doet het weer. Even een oud toetsenbord en muis geleend en even drivers opnieuw installeren, en het probleem was verholpen. Bedankt voor je hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan