Ik heb hulp nodig voor het volgende:
Mijn USB-poorten doen het niet.Ik heb 2 poorten aan de voorkant en 5 aan de achterkant.Ze doen het allemaal niet.Aan een poort zit de internetkabel vast.Maar internet doet het wel gewoon.Als ik mijn telefoon aansluit met een USB-kabel,rageert de computer daar niet op.Maar mijn telefoon rageert daar wel op.Dan hoor ik 'pling' op mijn telefoon,maar geen 'dingdong' op mijn PC.Het ligt niet aan de kabel of aan de telefoon.Mijn broertje heeft hetzelfde probleem met dezelfde PC.Eerst deden de USB-poorten het wel.Ik heb in de BIOS gekeken en alles bij USB op Enable gezet.Kan iemand mij helpen,want het is heel vervelend.
Gewoon even vertellen wat ik moet doen,waar ik naar toe moet gaan,of ik nieuwe drivers moet installeren,hoe ik dat moet doen,op welke site die staat,welke ik moet installeren.Gewoon alles stap voor stap uitleggen.USB-controllers zien er bij apparaatbeheer zo uit:http://www2.computeridee.nl/faqman/_images/200714_AFBEELDING_1.JPG
Alvast bedankt:thumb:
Ik heb hier ook nog wat informatie over mijn PC:
Systeem:Windows XP
Professional
Versie 2002
Service Pack 2
Nog wat info:
Intel Pentium 4 processor
Kloksnelheid:2.80 GHz,992 MB
Mijn USB-poorten doen het niet.Ik heb 2 poorten aan de voorkant en 5 aan de achterkant.Ze doen het allemaal niet.Aan een poort zit de internetkabel vast.Maar internet doet het wel gewoon.Als ik mijn telefoon aansluit met een USB-kabel,rageert de computer daar niet op.Maar mijn telefoon rageert daar wel op.Dan hoor ik 'pling' op mijn telefoon,maar geen 'dingdong' op mijn PC.Het ligt niet aan de kabel of aan de telefoon.Mijn broertje heeft hetzelfde probleem met dezelfde PC.Eerst deden de USB-poorten het wel.Ik heb in de BIOS gekeken en alles bij USB op Enable gezet.Kan iemand mij helpen,want het is heel vervelend.

Alvast bedankt:thumb:
Ik heb hier ook nog wat informatie over mijn PC:
Systeem:Windows XP
Professional
Versie 2002
Service Pack 2
Nog wat info:
Intel Pentium 4 processor
Kloksnelheid:2.80 GHz,992 MB
Laatst bewerkt: