Usb poorten doen niets

• Onderwerp starter Onderwerp starter huub1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

huub1

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2008
Ik heb net een computer gekregen van een kennis. De computer heeft daar altijd met succes gewerkt en was aangesloten op een draadloos netwerk door het gebruiken van
de USB poort. Ik wil nu deze computer ook graag aansluiten op ons draadloos netwerk.
Ik krijg alleen geen reactie van de USB poort. Bij apparaatbeheer staat dat alles geinstalleerd is. Heb ook de driver gedeinstalleerd en vervolgens gezocht naar hardware
en hij vindt de USB poorten wel waarop hij vervolgens de driver weer installeerd. Dit schiet
allemaal niets op en heb alle problemen met USB poorten al gelezen op dit forum maar
heb geen oplossing kunnen vinden.

Hoi,

Als je een stuk hardware (bv. USB stick) in een van je USB poorten steekt gebeurd er dan helemaal niets?? Ook geen melding "nieuwe hardware gevonden"? Geen geluidje?

Grtz.

Heb je al meerdere (allemaal eigenlijk) usb-poorten geprobeerd?

Vaak hebben usb-apparaten de neiging enkel te werken op de poort waarop ze zijn geinstalleerd.

als ik dit zo lees lijkt het wel alsof je denk dat je met een usb-poort verbinding wil maken met een draadloos netwerk.(zonder een wlan adaptor in de usb poort).

als dit niet zo is welk merk wlan adaptor gebruik je?
dan weten we wat meer, en kunnen we helpen met de drivers.

Heb alles geprobeerd! Krijg totaal geen reactie.
En ja ik wil het doen met een Wlan adaptor van het merk Asus.
Er zitten maar 2 USB poorten op en die beide geprobeerd.
Maar het is niet zozeer die adaptor maar krijg helemaal geen
reactie bij wat voor USB apparaat dan ook!

Groetjes

is de usb onboard of met een pcikaart? Of zijn het de frontusbpoorten?

onboard GEEN PCI 2 poorten aan de acherkant van de computer!

Gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan