Usb poorten doen raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

ssjoerdy

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2013
Hallo beste helpmijers. Ik heb weer eens een vraagje maar dit keer iets totaal anders. Ik heb dus een nieuwe headset aangeschaft bij de mediamarkt laatst.. Goed voor gaming en 7.1 surroundsound het betreft de logitech G430 en ik ben er heel blij mee.. Maar tot 2 dagen achter elkaar start mijn pc nu anders op.. Eerst start hij op en mag ik mijn inlog wachtwoord eventjes invoeren hierbij werken mijn muis en toetsenbord correct.. Maar als ik dan mijn windows unlock en 10 sec op het bureaubald ben gaan de USB poorten massaal uit.. eerst schrok ik dat mijn pc het niet meer deed.. maar die deed alles nog gewoon, dus toen schrok ik eigenlijk ervan dat mijn muis en toetsenbord stuk was een set van 200 euro.. Maar naar verder onderzoek deed ook mijn Xbox controller niet meer die aangesloten was. Dus kwam ik tot de conclusie dat mijn usb poorten gewoon uitstonden.. Naar meerdere malen gerestart te hebben gebeurde telkens hetzelfde.. Soms gingen de usb poorten aan uit in een razend tempo maar ik kon mijn muis en toetsenbord nog niet gebruiken.. Dus toen ik mijn headset unpluggde omdat dat het meest recent was wat ik had aangesloten startte die wel goed opnieuw op. Dus ik mijn drivers dan maar gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd maar ook dat geeft geen enkel meer resultaat.. Wat ik nu doe is ik laat m opstarten zonder headset en dan plug ik die in als die al is opgestard.. Maar ik vind het toch raar dat het niet kan als ik hem er gewoon in heb zitten.. Weten jullie misschien wat het probleem kan zijn? Bij voorbaat dank!

Groeten: sjoerd

Drivers van de site gedownload ipv bijbehorende cd'tje?

Laatst bewerkt:
stuurprogrammas zijn
1) de gewone van windows.
2) de Logitech game software gedownload van de officiele logitech site.

Hoi,

Volgens mij bedoelde GW2 de originele drivers van het moederbord niet die van windows.

Ik dacht, misschien zit er een driver bij de headset! Ja weet ik veul.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan