USB-Poorten gaan niet aan

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ais
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ais

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2013
Hallo, ik heb namelijk een probleempje.
Als ik een USB-Stick in mijn Asus Laptop doe, gebeurd er niks.
Ik denk dat mijn USB-Poorten gesloten zijn.
Ik heb al gezocht naar dit probleem, maar dan staat er dit.

1.U kunt Apparaatbeheer als volgt openen: klik op de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Systeem en onderhoud en klik vervolgens op Apparaatbeheer.* Beheerdersmachtiging vereist Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

2.Dubbelklik op USB-controllers en controleer of alle USB-poorten, -hubs en -controllers juist werken. Voor de apparaten die niet werken, wordt een geel uitroepteken weergegeven.

3.Zoek naar bijgewerkte stuurprogramma's als in Apparaatbeheer USB-poorten, -hubs of -controllers worden weergegeven die niet werken. Zie Een stuurprogramma bijwerken voor hardware die niet goed werkt voor meer informatie.

Maar, het probleem is dat ik het vakje '' USB-Controllers '' nergens kan vinden.
Dus weet iemand wat ik nu moet doen? is er een andere manier om mijn USB-Poorten aan te zetten?

Mijn laptop : Asus, met Windows 8.1 erop.

Op de Asus site bij Ondersteuning en Software/Drivers, zoeken naar de nieuwste versie van de laptop software. De moederbord drivers installeren en hopen dat ze werken met het laatste besturingssysteem.

Ik heb de laptop net een halfjaartje, en ze hebben het in die tijd nooit gedaan dus er zit nog garantie op.
@LangePier tja, ik weet niet echt waar ik moet kijken wat voor soort Asus-Laptop ik heb.
@Alfred ik ga het gelijk proberen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan