Usb poorten uitschakelen in apparaatbeheer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Om iets werkend te krijgen geeft de fabrikant mij als oplossing om in apparaat beheer alle usb poorten te verwijderen en daarna de pc opnieuw op te starten, iemand die kan uitleggen hoe dat precies moet, in apparaat beheer zie ik wel een rijtje usb poorten maar ben niet (100%) zeker of ik de goeie wel voor heb, en je hebt met rechter muis klikken bij elk de optie installatie ongedaan maken of uitschakelen, kan wel wat gaan proberen zelf, maar hoop toch op wat handige info eerst.

Ps niet onder juiste sectie geplaatst misschien, maar hé, het is niet dat dit een landelijke publicatie is wel?

als je in apparaatbeheer kijkt zie je een groepje universal serial bus controllers. die kan je dmv het +'je uitklappen en als je binnen die groep gewoon elke usb poort rechtermuis > uitschakelen klikt, heb je ze uitgeschakeld.

Maar dan hoop ik dat je geen usb-muis hebt? of Toetsenbord? Want dan doen die het niet!

Greetz

Smiba

@Example5 : uitschakelen is wat anders dan installatie ongedaan maken. (=verwijderen). Ik lees in de vraag van GeertW dat hij het adviues heeft gekregen de USB poorten te verwijderen. Dat betekent dat in apparaatbeheer een rechtermuisklik nodig is en vervolgens niet de optie 'uitschakelen', maar kiezen voor 'installatie ongedaan maken'.

Bij een nieuwe opstart worden de USB poorten opnieuw gedetecteerd en geïnstalleerd.

@smiba : jawel, die gaan gewoon weer werken.

Laatst bewerkt:
Oja :o

Tijd niet meer gedaan. (3 jaar gelden?)

Maar nu weet ik het weer :thumb: Tnx!

Greetz

Smiba

Maar dan hoop ik dat je geen usb-muis hebt? of Toetsenbord? Want dan doen die het niet!

Greetz

Smiba
Ook het eerste wat ik dacht, maar ja fabrikant zal het wel weten niet, denk je dan al gouw (ik tenminste wèèèèl).

@Example5 : uitschakelen is wat anders dan installatie ongedaan maken. (=verwijderen). Ik lees in de vraag van GeertW dat hij het adviues heeft gekregen de USB poorten te verwijderen. Dat betekent dat in apparaatbeheer een rechtermuisklik nodig is en vervolgens niet de optie 'uitschakelen', maar kiezen voor 'installatie ongedaan maken'.

Bij een nieuwe opstart worden de USB poorten opnieuw gedetecteerd en geïnstalleerd.

@smiba : jawel, die gaan gewoon weer werken.
Dat klinkt alsof het klopt, ga het eens proberen.

Helaas, werkte niet, zal de fabrikant nog eens polsen, bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan