usb poorten werken niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik heb zopas geformateerd.
Resultaat : USB poorten werken NOG niet (3 van de 4)
Nu is mijn vraag zijn ze dan defect ??????
Ik weet het nu niet meer.
Groetjes
 
Je zou zeggen van wel, maar ja, dat is van een afstand moeilijk te zeggen natuurlijk.

Als ik jou was zou ik gewoon eens naar een computerzaak gaan en het zaakje laten testen.
Voorkomt misschien nog meer ergernis?
 
Goed, ik zal het eens laten testen.
Groetjes en bedankt.
 
Probeer de chipset nog eens te installen(alle usb apparaten er even uit halen als je dat doet).
Al een bios update gedaan ?
Windows-update ook gedraaid ?

Die dingen die je nu wilt aansluiten op je computer, die hebben voor deze ellende wel allemaal gewerkt op je pc ?
 
Hallo,
Ik heb de chipset nog eens proberen te instaleren. De melding kwam er terug op dat dit niet nodig was.
De bios-update heb ik nog niet gedaan. Kan ik die vinden op de site van Packard Bell???
Inderdaad fototoestel, joystick en muis hebben gewerkt voor dit euvel zich heeft voorgedaan. Nu gaat er nog juist 1 usb-poort. Daar zit m'n toetsenbord+muis in.
Groetjes.
 
Hallo,
Ik heb alles gedaan zoals vermeld (in volgorde). Bij het willen installeren van de chipset, kwam er weer de melding dat dit niet nodig was. Voor de rest alle updates geinstalleerd. Resultaat : usb poorten werken nog steeds niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is een echte marteling.
Zijn er nog mogelijke oplossingen.
groetjes.
 
Ik ben er ook kapot van nu, weet verder eigenlijk geen oplossing meer,ga nog wel even voor je proberen.
Misschien weet die bouwvakker uit die moordstad nog een oplossing voor je :D
 
:D lol, nee geen opties meer :D :D :D
Ik neem aan dat je mij bedoeld ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan