usb poorten werken niet na opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dopesthename

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2010
Op mijn laptop (compaq presario cq61) werken de usb poorten niet meer (staat geen spanning op enz) als ik hem opnieuw opstart. nadat ik in apparaatbeheer de usb poorten uitschakel en dan weer inschakel doen ze het echter weer wel. Nu heb ik de stuurprogramma's al een keer geherinstalleerd maar dit had ook geen enkel effect. dus weet er iemand een nieuwer stuurprogramma of iets dergelijks waardoor ze weer gewoon werken?

Kijk eens bij apparaatbeheer.
Klik op eigenschappen bij de usbhoofdhub
Tabblad energiebeheer, staat daar een vinkje bij apparaat uitschakelen.............

Heb ik geprobeerd maar dan loop ik tegen het probleem aan dat hij niet onthoud dat ik hem 'ontvink' dus na opnieuw opstarten staat er weer keurig een vinkje bij...
dit is btw de apparaat status
Dit apparaat start niet. (Code 10)

Een gekoppeld stuurprogramma is niet gestart. Klik voor meer informatie op het tabblad Stuurprogramma en klik vervolgens op Details.

Doet deze het ook niet als je deze verwijdert uit app. beheer en de pc opnieuw opstart.
Onlangs een printer geinstalleerd op de usb poort of een hardwareconflict gehad.

Heb dit eens gehad toen ik een muis aansloot op de usb, ineens geen touchpad en toetsenbord die niet meer werkte.
Precies dezelfde foutmelding: code 10.

sorry voor de late reactie. Beide opties werken niet. verder als ik de de usb controllers uit apparaatbeheer gooi en ze weer aanzet krijg ik meerdere usb hoofdhubs.

Laatst bewerkt:
Ik heb precies hetzelfde probleem. Windows 7 64-bit.
Heb je een oplossig gevonden??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan