Usb poorten werken niet na slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timothy271

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Berichten
547
Hoi allen

Klein probleempje, mijn usb poorten willen niet meer werken achter ik mijn pc uit stand by (slaapstand) heb gehaald. Wat ik ook aansluit, het wordt niet herkend.

Ik krijg echter wel een kadertje met "dit usb apparaat kan sneller werken"
Heeft iemand enig idee?

Toshiba Satellite P300-18M PSCCE
Windows 7 Ultimate 32 Bit

Mvg Timothy
 
De zuinige slaapstand zorgt ervoor dat de inhoud v.h. geheugen wordt opgeslagen wanneer de pc wordt uitgeschakeld.De volgende keer dat de pc wordt aangezet,wordt de vorige toestand hersteld.
De status van randapparaatuur wordt bij het inschakelen v.d. zuinige slaapstand niet opgeslagen.
Bron:Toshiba Gebruikershandleiding P300/P300D-series
Als eens meer mensen de handleiding zouden lezen!
http://nl.computers.toshiba-europe.com/innovation/download_manuals.jsp?service=NL#
 
Laatst bewerkt:
Je hebt blijkbaar "de gewone slaapstand" en de "zuinige slaapstand" volgens de handleiding,wat de fabrikant daar bij gedacht heeft is mij ook een raadsel maar het is nu blijkbaar zo,je hebt dus waarschijnlijk de "zuinige slaapstand"ingesteld.
 
achzo ok bedankt!

Is er enige manier om dit uit te zetten?
Ik heb nu sluimerstand genomen in plaats van slaapstand en hierbij heb ik geen problemen.


Mvg Timothy
 
Ja dan zal dat het wel zijn.Je moet eens onder energiebeheer kijken ( configscherm) of bij energie-instellingen v.d. fabrikant evt.
 
Na lang zoeken heb ik de oplossing gevonden!
ENERGIEBEHEER --> SCHEMAINSTELLINGEN WIJZIGEN --> GEAVANCEERDE INSTELLINGEN

Daar kon ik bij usbinstellingen kiezen voor de selectieve instellingen te onderbreken uit te schakelen
Normaal gezien zou je dit ook via apparaatbeheer kunnen doen, maar de vinkjes kwamen steeds terug, dit doordat het schema niet mee aangepast werd.

Zo toppicje gaat sluiten

Bedankt voor alle hulp ;)
 
Daar bedoelde ik het ook ik had wat duidelijker moeten zijn,maar mooi dat het opgelost is. :thumb:
 
Oeps excuses ;) Nu ik mijn antwoord en het uwe lees snap ik inderdaad wat u bedoelt.
Excuses ;) En bedankt ;)

Mvg Timothy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan