usb poorten werken niet W7

Status
Niet open voor verdere reacties.

filsurs

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2015
Hallo, ik heb eeb Dell E6500 LATITUDE met W7 erop gekocht. Prima laptop echter de usb poorten werken niet. Apparaatbeheer herkent de drivers, diverse maken installatie ongedaan maken en heropstarten (windows installeert keurig nieuwe drivers zonder gele tekens etc) maar geen enkel apparaat wordt herkend. Wel brandt het lampje in de muis op alle 3 de poorten.
Ik weet dat topic 1000x:( de revu is gepasseerd maar toch probeer ik een beroep op jullie expertisewellicht wel te doen waarvoor dank.

Heb je ook de drivers voor dat pparaat en de drivers voor de chipset erin? Heb je ook windows update gedraaid? Heb je de juiste drivers voor je USB BUS?

Hallo PCEXPERT, bedankt voor je bericht. Ik heb windows update gedraaid en een "verse' chipset. Wat bedoel je met met USB BUS?

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Meestal is er voor de usb een aparte driver misschien even moederbord melden kunnen we mee zoeken.

Op de supportsite van Dell kan je alle benodigde drivers van dit model vinden adh van TAG nr.
Je kan dan bijna niet fout gaan met installeren van verkeerde drivers.
Altijd eerst starten met het installeren van de chipset drivers, daarna pas de rest installeren.

Allen bedankt. Ik heb jullie voorstellen gedaan, de checks via de Dell site en Windows fixit. Niets helpt wel stroom op de poorten maar geen herkenning.
Ik zaak zsm met gegevens over min systeem komen hoewel ik denk dat deze niet zullen afwijken van de normale spevs irt een Dell E6500.
Ik hou de moed er in.

Ik heb een PCMCIA kaart met 4x USB poorten gekocht en dat werkt. Sommige sticks worden niet of onvolledig herkend het gros (en muis) echter doen het snel en prima. Maar opstarten met een cardbus (PCMCIA) gaat ten koste van het niet opstarten van de geluidskaart. Vreemd, opstarten dus zonder ingestoken cardbus en na het opstarten (Windows scherm) kan je hem plaatsen.
Raar toch dat der een handeling apart gedaan moet worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan