USB poorten werken plots niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

computernerdje

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2009
Hallo allemaal,

Al mijn USB poorten van mijn laptop werken plots niet meer van de ene dag op de andere.
Gisteren had ik geen probleem ermee, en vandaag start ik hem op en doen ze niks meer
(Nou, hij heeft wel stroom want gsm laad op en harde schijf heeft licht)
Maar mijn laptop wil ze niet herkennen

Mijn laptop:
HP Pavilion g6
Windows 8.1
64-bit bestuursysteem
(als je nog meer nodig hebt, laat maar weten.

Screenshot van Apparaatbeheer:
Naamloos.jpg

Hoi,

Misschien terug naar een herstelpunt van een eerdere datum? je mist toch een driver zo te zien

Ik heb geprobeerd systeemherstel uit te voeren, maar deze faalde :/

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Had je beter even kunnen melden wat je al geprobeerd hebt;) dan zou ik de usb drivers eens opnieuw proberen te installeren en moederbord drivers is ook nog een optie

Oké dus,

Ik heb al geprobeerd met systeemherstel, en al gekeken op de HP site naar de drivers die ik kan downloaden maar daar staan nergens USB drivers

Ook moi,
USB drivers staan onder downloads bij chipset. Ze moeten er zijn maar worden vaak niet afzonderlijk genoemd. Anders een eerder besturingssysteem selecteren. Misschien zijn de waarden in de bios teruggezet naar standaardwaarden omdat de kleine 3 Volt batterij leeg is.

In de schermafbeelding mis ik alle Hoofdhubs. Dit wordt waarschijnlijk niet meer doorgegeven aan Windows doordat het setup batterijtje leeg is.

Bij het vervangen van een gewone 3 Voltknoopcel (laatst bij de Euroshop gezien 2 voor Euro 1) na de plaatsing in de bios alles op standaard waarden zetten om fouten te voorkomen, dan weer instellen naar behoefte.

Ik moet wel nog even erbij vermelden dat mijn batterij al een lange tijd defect is en niet meer oplaad en op 0% staat al enkele weken.
Dus zodra ik de stroomtoevoer loskoppel valt de pc uit. Heeft dit iets te maken met die 3V batterij die leeg kan zijn

Hoi,

Zoals alfred2 je antwoord zit ie kans er dik in , misschien handig om de accu ook te vervangen;)

Was ik zeker van plan, maar is er een voorlopige oplossinge voor vanavond om alles weer te laten werken,
want ik vind het echt wel vervelend zonder muis te werken op mijn pc :/

Iemand vertelde me dat als die 3V batterij leeg is, hij ook de tijd enzo vergeet, maar dit is niet het geval

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan