USB poorten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanja1968

Meubilair
Lid geworden
29 sep 2002
Hoi allemaal,

Ik zit bij een kennis en heb problemen met de USB poorten. Ze zijn via het moederboard cd geactiveerd. De bovenste 2 doen het wel, maar de onderste 2 niet. Het is een ASUS A7V333.

In het bios kon ik niets byzonders instellen.

Waar kan dit aan liggen? Het is al een hele tijd zo en het heeft vroeger wel gewerkt.

Alvast bedankt.

Heb je al geprobeerd om alle USB poorten te verwijderen bij de hardware en dan te rebooten?

Yep, maar de onderste 2 blijven het niet doen. Nu wil ik het niet meer doen aangezien het heel wat werk was om ADSL goed te krijgen door de ****poorten.

Iemand nog een idee waar het aan kan liggen.

O ja, nieuwe usb drivers voor dit moederboard gedownload. Bij het installeren zegt hij net als met het originele cd'tje dat hij niet compatible is met xp logo. Dan kies ik voor "toch doorgaan". Dit zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Die drivers zijn van eind 2002.

Weet iemand misschien waar er nieuwere drivers zijn?
Op de asus site krijg ik "pagina kan niet weergegeven worden"

Laatst bewerkt:
Heb je al in apparaatbeheer geprobeerd om ze met de R.muisknop in te schakelen.

Hoi Will-Well. In apparaatbehher is alles met usb ingeschakeld. Geen uitroeptekens. Alleen met installeren geeft hij zelf al aan dat hij niet compatible is. Op het moederboard zitten 4 usb poorten,waarvan er 2 niet werken. Zijn dezelfde drivers toch?

Ik krijg de indruk dat ze niet aangesloten zijn (optioneel). Heb je de kast al open gehad om dit te controleren ( misschien kun je meten of er prik op staat).

ps. hoe oud is deze pc ?
Ik zie net dat het vroeger wel gewerkt heeft.

Laatst bewerkt:
Alle 4 de aansluitingen zijn op het moederboard. De pc is 1 jaar oud. (er zitten heel laag nog 2 usb aansluitingen die het ook niet doen, maar dat is later zorg)

In apparaatbeheer zie je bij usb heeeeel veel "dingen" (stuk of 8) usb host, enz.... Zit achter mijn eigen pc weer dus kan het niet precies zeggen maar zonder foutmeldingen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan