USB poorten

Status
Niet open voor verdere reacties.

heerenveen

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo,

Van het 1 op het andere moment doen mijn usb poorten het niet meer :(
Wat kan er aan de hand zijn en wat kan ik er aan doen ???

MVG Heerenveen

Staan er vraag/uitroeptekens in apparaatbeheer?
Voorbeeld http://home.tiscali.nl/contact/uitleg_hardware.JPG

Hallo,

Jah alleen bij...

Base System-apparaat
Multimedia-audiocontroller
Netwerkcontroller
PCI-modem
VideoController
Videocontroller (VGA-compatibel)

want ik heb me laptop net opnieuw geinstalleerd maar ik kan de drivers er nu niet opzetten want me usb stick wil niet :mad:

GR Heerenveen

Beetje weinig info.......

Welk apparaat [laptop/desktop], hoe oud [zitten er misschien nog usb 1.1 poorten op]
Welk OS [95/98/ME/XP/Vista/Linux]
Wat is het laatste apparaat dat je er op aansloot.... oftewel, hoe ging het mis....
Het zou kunnen dat de driver een probleem heeft.... die kun je even opnieuw installeren
Je hebt usb niet toevallig in BIOS uitgeschakeld?
Bij aansluiting van usb 2.0 apparaten op een usb 1.1 poort bestaat de mogelijkheid dat je de poort "opblaast" ......

Beetje weinig info.......

Welk apparaat [laptop/desktop], hoe oud [zitten er misschien nog usb 1.1 poorten op]
Welk OS [95/98/ME/XP/Vista/Linux]
Wat is het laatste apparaat dat je er op aansloot.... oftewel, hoe ging het mis....
Het zou kunnen dat de driver een probleem heeft.... die kun je even opnieuw installeren
Je hebt usb niet toevallig in BIOS uitgeschakeld?
Bij aansluiting van usb 2.0 apparaten op een usb 1.1 poort bestaat de mogelijkheid dat je de poort "opblaast" ......

Hoe kan ik dat veranderen in de bios ??? dat zou mis nog wel eens kunnen dat die uit staat:thumb:

Ik tik gewoon te langzaam..........

Heb je geen drivers CD bij dat prachtding gekregen?

Ik tik gewoon te langzaam..........

Heb je geen drivers CD bij dat prachtding gekregen?

neej :confused:

Maxdata laptop
sgat hem 1 jaar oud
windows xp pro
geen cd's bij geleverd gekregen..

in apparaat beheer onder usb-controllers staat dit

Intel(R) 82801DB/DBM usb 2.0 Enhanced Host Controller - 24CD

Laatst bewerkt:
Het lijkt erop dat het daar mis gaat.... je mist een paar cruciale moederboard drivers...
Heb je nog een typenummer bij dat ding? Dan gaan we even aan het Googelen........ om de passende drivers te vinden....... [Lange Pier vindt ze meestal binnen 20 seconden, hoop dat hij meeleest.........]

Het lijkt erop dat het daar mis gaat.... je mist een paar cruciale moederboard drivers...
Heb je nog een typenummer bij dat ding? Dan gaan we even aan het Googelen........ om de passende drivers te vinden....... [Lange Pier vindt ze meestal binnen 20 seconden, hoop dat hij meeleest.........]

Maxdata ECO 4000I
Article No:260340

http://www.drivershq.com/Drivers/Devices/Intel(R)-82801DB-DBM-USB-devices/3318/11/Drivers.aspx

Je zal ze op cd moeten zetten op een andere pc en dan naar de laptop

Geef even alle info over je pc die je hebt

Nou ik heb hem via die link gedownload en geinstalleerd en dan kreeg je er ook een driver doker/tester bij ofzo en daar op zie ik dat me usb goed is..

kortom het ligt niet aan de driver...

dus dan moet het korstsluiting zijn ofzo *** zooi :mad:

MVG Heerenveen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan