usb poorten

Status
Niet open voor verdere reacties.

toetie froetie

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2007
Hallo,
Als ik bijvoorbeeld mijn mp3 in de usb poort stopt geeft mijn mp3 wel aan dat die in de computer zit maar de computer geeft dat niet aan dus ik kan geen bestanden erop zetten want hij pakt hem niet... Wat moet ik nu doen??:confused:

busturingssysteem?

win.: Open deze computer en kijk bij stations met verwisselbaar medium of hij daar niet tussen staat. Als dat niet werkt is je mp-3 waarschijnlijk niet compatibel met je besturingssysteem

:thumb:

Maar het ligt niet aan mijn mp3 want andere dingen zoals: webcam, usb-stick, bluetooth stick pakt die ook allemaal niet:confused:

Heb je dit al lang? Anders kan je even proberen met systemmherstel of printers en andere hardware in het configuratiescherm.

nee ik heb dit allang maar ik vind het behoorlijk vervelend dus ik wil er zo snel mogelijk van maar ik weet niet hoe

herstel je pc eens naar een herstelpunt voor je dit probleem nog niet had.

Het kan ook gewoon toeval zijn dat alle apparaten die je probeert aan te sluiten niet compatibel zijn met je pc. Maar dat denk ik niet :p

maar ik weet niet wanneer ik dit probleem kreeg het is al zo een lange tijd is er geen andere manier?

maar ik weet niet wanneer ik dit probleem kreeg het is al zo een lange tijd is er geen andere manier?

Niet dat ik weet maar probeer eens het vroegste herstelpunt. Dat is volgens mij de enige manier om het weer werkend te maken. Eventueel nog een mogelijkheid is dat al je usb poorten kapot zijn.

en stel ik doe zo een herstel geval gebeurt er dan niks aan die andere programm's etc. die ik op mijn pc heb staan?

Het enige wat er gebeurt bij systeemherstel is dat alle instellingen terug gezet worden. Je behoud al je documenten en gedownloade programma's.

Systeemherstel --> start--alle programma's--bureauaccesoires--systeemwerkset--systeemherstel.

Dit is tog zo bij windows. Ik weet niet welk besturingssysteem jij hebt.

Hoi,

Heb je al bij apparaatbeheer gekeken of er bij usb een geel uitroep teken staat ?

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan