USB printkabel niet herkend.

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneemettrie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Ik probeer een Lexmark X2650 te installeren. De printer heb ik al geconfigureerd na aankoop, maar in de doos stak geen USB kabel, dus die heb ik nu gekocht.
Nadat de installatieprocedure gevraagd heeft de USB kabel aan te sluiten gebeurt er niets meer, de installatie stopt. De kabel wordt dus niet herkend.
Als ik probeer af te drukken verschijnt de melding "er is een printerpoort niet gevonden"
Als ik bij de iegenschappen van de printer de poorten opvraag, staat LPT1 aangevinkt, USB staat niet in de lijst.
Al PC herstart, USB kabel uit en in, stroomkabel uit en in, virusbeveiliging af geprobeerd, niets helpt :evil:!
Wie weet raad?

Ik denk eerder installatie fout.
Verwijder alles van de printersoftware,desnoods nog met Ccleaner even chekken.
daarna de printer volledig aansluiten op de pc maar nog niet aanzetten.
dan installeren en als de software vraagt om de usb kabel aan te suiten dan pas printer aanzetten.

Ik denk eerder installatie fout.
Verwijder alles van de printersoftware,desnoods nog met Ccleaner even chekken.
daarna de printer volledig aansluiten op de pc maar nog niet aanzetten.
dan installeren en als de software vraagt om de usb kabel aan te suiten dan pas printer aanzetten.

Dat was ik ondertussen ook van plan en dat is dan gelukt. Heb wel een waarschuwing van Windows gekregen dat mijn systeem al dan niet later zou kunnen vastlopen.
Al die miserie was me waarschijnlijk bespaard gebleven moesten ze 1,5 € meer gevraagd hebben en een USB kabeltje in de doos gestoken :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan