Usb probleem Spoed geval.......

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aton V

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 apr 2009
ik heb een USB stick die op mijn laptop niet wordt herkent en niet gelezen.....

Maar op andere Laptop of computers wel wordt herkent MAAR met een melding dat het niet goed werkt en het een ¨unknown device¨ is ........

op mijn laptop brand het lampje helemaal niet en er komt ook geen enige melding...........:confused::confused:

btw andere usb aparaten werken wel

kan iemand mij een oplossing geven?????

Laatst bewerkt:
misschien werkt dit

ik heb een USB stick die op mijn laptop niet wordt herkent en niet gelezen.....

Maar op andere Laptop of computers wel wordt herkent MAAR met een melding dat het niet goed werkt en het een ¨unknown device¨ is ........

op mijn laptop brand het lampje helemaal niet en er komt ook geen enige melding...........:confused::confused:

btw andere usb aparaten werken wel

kan iemand mij een oplossing geven?????

probeer het in een andere usbpoort op je laptop

en als je hem in een andere computer stopt, herkent ie hem dan wel als usbstick of drive,
probeer hem dan te formatteren (als er niks belangrijks op staat natuurlijk) :thumb:

of je stopt hem eerst in een pc die hem wel pakt.. haalt al je bestanden eraf en formatteert hem dan. Ik geloof dat het beste voor een usb-stick FAT32 is om te formatteren. Bij mijn mp3 igg wel.. ik had mijn mp3 als NTFS geformatteerd en toen deed ie helemaal nix meer.. ;)

Gaat niet

heb ik ook al geprobeert maar op een ander CPU zegt die dat tie hem niet herkent ofte wel zegt tie iets van Unknown device ..... op een ander hub op mijn laptop pakt hij hem ook niet.........

dan denk ik dat je al je bestanden kwijt bent op de usb-stick ik hoop dat er geen belangrijke bestanden op staan. waarschijnlijk is je usb-stick overleden. Of je moet een cdtje bij je usb-stick moeten hebben gekregen maar dat zou niet moeten.. vista / windows 7 moet zelf usb-sticks kunnen installeren.

Oow

wat denk je dat dan de oorzaak van is ......

ik vind t raar omda ik de dag ervoor gewoon dat arm dingetje kan gebruiken
:confused::confused::confused:

en het is maxis usb geval en ik heb geen CDje bij gekregen.....

Laatst bewerkt:
ik weet niet of de usb al wat ouder is of in welke frequentie die gebruikt wordt? usb apparaten veilig verwijderen is belangrijker als dat de meeste mensen denken. als je hem er gewoon uit trekt krijgt je pc maar volgens mij ook je usb een tik. Als je dit maar vaak genoeg doet gaat je pc of je usb sneller kapot. Tot nu toe heeft windows het altijd nog een beetje verstopt (apparaat veilig verwijderen) maar ik kan je vertellen dat het in windows 7 al een stuk gemakkelijker is!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan