Usb Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Missy

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2004
Hallo iedereen,

Kort geleden heb ik een digitale video camera gekocht van sony. Ik heb het software geinstalleerd maar als ik het op pc aansluit dan werkt mijn muis en toetsenbord niet meer. Als iemand mij wil helpen!

Groetjesz

PS. Heb window xp

Laatst bewerkt:
Op welke poort heb je de muis en het toetsenbord aangesloten en hoe op welke poort wil je je camera aansluiten?

Hallo kay,

Ik heb het muis en toetsenbord aan de voorkant van mijn pc aangesloten. Op de achter de kant van mijn pc kast heb ik 2 andere USB aansluitingen. En de Camera is aan de achterkant aangesloten maar als ik camera aanzet dan werkt muis en toetsenbord niet meer.

->USB controllers
+Samengesteld USB Aparraat
+USB HoofdHUb
+USB Hoofdhub
+Via rev 5 of later USb universele host- controller
+Via rev 5 of later USb universele host- controller

Dit heb ik op mijn apparaatbeheer staan.

Groetjes,

ja oke..
Mag ik dan aannemen dat het toetsenbord en de muis in de usb poorten aan de voorkant zitten?
En de videocamera sluit je ook aan met een usb kabeltje?

Heel vreemd.. doe de muis en het toetsenbord ook eens achterin de computer. (dus op een andere usbpoort) En kijk wat er gebeurd.

Ik dat ook geprobeerd maar alle 4 deden het niet meer...

Alles achterin aangesloten laten. Een voor een de drivers installeren van de bijbehordende apparaten.

Ik ga het proberen....

Kijken of het werkt! Je hoort van mij nog....

groetjess

Hey

Sorry, Ik moest die dag op vakantie gegaan dus had geen tijd. o ja, hoe installeer je die drives dan? Als je het wilt uitleggen via msn ofz dan kan je mijn adres krijgen.

alvast bedankt

groetjes,

Laatst bewerkt:
Je moet van alle apparaten de cd die erbij zat om de beurt installeren.

Hey,

Dus van video camera want geen enkele USB werkt hoor...behalve muis en toetsenbord. Ik heb mijn scanner en printer ook niet aangesloten door het zelfde probleem.

Doeidoei

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan