USB Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwardkuperus

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
De USB-poorten van mijn Packard Bell Notebook werken willekeurig. Op een van de poorten heeft een externe muis 2 maanden gewerkt en deze functioneert nu ineens niet meer. Een digitale camera wordt op 2 van de 3 poorten soms herkend en soms niet. De notebook is 2 maanden oud. Bij Packard Bell adviseert men om Vista opnieuw te installeren, maar daar ben ik nog niet helemaal aan toe. Heeft iemand een andere suggestie???

Opnieuw installeren lijkt me niet nodig, is een bekend probleem met Vista, maar er is een oplossing.

Ga naar http://support.microsoft.com/kb/941600 daar zie je meer over het probleem en de fix van Microsoft.

Scroll naar de onderkant van de pagina en download en installeer de totale KB941600 en installeer deze. Opnieuw opstarten en waarschijnlijk is je probleem dan verholpen!

Weet je ook nog raad met deze foutmelding?

Er is een fout opgetreden: 0x8007000d
De gegevens zijn ongeldig.

Is je USB probleem opgelost?

En wat die andere melding betreft: soms Daemon Tools of Alcohol 120% geinstalleerd?

De foutmelding krijg ik bij installatie van de hotfix. Ik heb voor de vorm toch ff opnieuw opgestart en het lijkt er op dat 2 van de 3 poorten werken. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat de hotfix goed geïnstalleerd is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan