Usb problemen! disconnecting and reconnecting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie dat het om een hoofdhub gaat in een devconlogje:
USB\VID_040E&PID_0100&ASMEDIAUSBD_HUB\5&1941B5E9&1&0 : USB Root Hub

Open Apparaatbeheer d.m.v. [windowstoets & r] → typ: devmgmt.msc
Rechtsklik USB-Hoofdhub → Installatie ongedaan maken

Start opnieuw op. De drivers zullen opnieuw geïnstalleerd worden.

Laatst bewerkt:
Gevonden d.m.v. Google:
.
I had the same problem show up on Windows 8 64bit,
I uninstalled the hubs with problems then clicked "Scan for hardware changes" under the actions tab and now the 3 are listed again with no more issues. Hope that helps.

(Bron)

1. Download de
575dc45a29556-sysnativelogo.png
Sysnative BSOD Dump + System File Collection App & bewaar deze in de Documents map - 2. Voer het programma uit: dubbelklik op SysnativeBSODCollectionApp.exeEr zal een map in de map Documents aangemaakt worden + een gezipte map --
  • SysnativeFileCollectionApp +
  • SysnativeFileCollectionApp.zip
De Sysnative BSOD Dump + System File Collection App wordt niet geïnstalleerd en het zorgt niet voor wijzigingen in het register. Het zorgt alleen voor de aanmaak van de SysnativeFileCollectionApp map + een gezipte map - allebei in de Documents folder. Deze kun je elk moment verwijderen, maar wacht hiermee tot je probleem opgelost is..
  • Upload SysnativeFileCollectionApp.zip hier: Daniel's Upload
  • Klik op Bestand kiezen en navigeer naar het bestand dat je wilt uploaden.
  • Klik op Toevoegen.
  • Post de link in je reactie.

Laatst bewerkt:
Download de ontbrekende driver op je systeem hier (AsMedia USB3.0 Driver)

In het geval dat het niet mocht lukken, kijk dan ook hier.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het vinden van mijn usb 3.0 driver :) het stond nog op me te doen lijst.

Heb mijn muis en toetsenboord nu daar in zitten , dus dat probleem is half opgelost.

alleen lost het probleem met de hoofthub 2.0 usb achter in mijn computer niet op. jammer genoeg.

als je er geen raad meer mee weet zoek ik zelf veder, ik ben erg blij met jou hulp!

Ga links onderin naar het windows logo. zoek naar apparaatbeheer open deze. Wanneer deze open staat ga naar de allerlaatste mogelijkheid dus naar beneden.
Daar kom je Universal Serial Bus-Controllers tegen.
Klik erop. Er volgt een rijtje apparaten. Klik ze van boven naar beneden een voor een aan. Kijk goed naar de tabbladen.
Staat er Energiebeheer in het apparaat open deze. Haal de vinkjes weg.
Ga naar de volgende, enzo.
Totdat je allemaal gehad heb.
Hiermee zou het probleem opgelost moeten zijn.
Succes

al een paar weken geleden geprobeerd!

En het probleem is het zelfde, op de usb 3.0 jammer genoeg

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Stop de usbstick in de usbpoort en kijk of deze in schijfbeheer voorkomt. (Combineer [windowstoets & r] → typ: diskmgmt.msc.
  • Als deze hierin niet gezien wordt, plug dan de stick in een andere usbpoort. (Denk aan hardware veilig verwijderen). Wordt deze nu wel gezien, is de andere poort waarschijnlijk overleden.
  • Wordt de usbpoort nu weer niet gezien, is de usbstick waarschijnlijk overleden.
  • Wanneer de stick wel werkt op een andere computer, heeft Windows waarschijnlijk een probleem met stuurprogramma's. Open Apparaatbeheer (Combineer [windowstoets & r] → typ: devmgmt.msc en kijk of je een gele driehoek ziet.
    Unknown-USB-device-Port-reset-failed.png
  • Kijk of je bij je computerfarikant een stuurprogramma kan downloaden
  • Voorkom bovendien dat Windows Update het stuurprogramma bijwerkt.
    Combineer [windowstoets & r] ➟ typ: control sysdm.cpl,,2 ➟ klik op "Instellingen voor stuurprogramma's op Windows Update'.
    Klik hier de optie: nooit stuurprogramma's downloaden wanneer ik een apparaat aansluit.
  • Herstart.
  • Kijk of het nu wel werkt

Het probleem zit hem niet in de usb sticks. hij laat alle usb. alleen na een poos kan na 1 min of na een paar uur. valt hij uit.

in de tussentijd valt hij snel uit en connect weer. dat is vooral bij usb muis en usb toetsenboord !

Heb je de chipsetdrivers geïnstalleerd?
Chipset drivers: AMD, Intel & Via

Laatst bewerkt:
Ja , maar ik heb windows opnieuw geïnstalleerd . en hoop dat het probleem nu wel verholpen is!

bedankt voor het mee denken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan