USB Scanner Acerscan 320U

Status
Niet open voor verdere reacties.

jepewe

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2001
Ik heb deze scanner gekocht toen ik nog met ME werkte. Nadat ik XP had geïnstalleerd heb ik nieuwe drivers gedownload. XP houdt hierin een harde hand want zelfs met PSP en/of fotoshop komt het standaard XP dialoogvenster. Mijn probleem is, dat ik daarmee niet het gehele A4tje kan scannen, zodat bij copieën van brieven de footer in het geheel niet of slechts gedeeltelijk wordt mee gescanned. Daar heb ik onder ME nooit last van gehad. Weet iemand wat hieraan te doen is?
BVD
Joop

Geplaatst door jepewe
Ik heb deze scanner gekocht toen ik nog met ME werkte. Nadat ik XP had geïnstalleerd heb ik nieuwe drivers gedownload. XP houdt hierin een harde hand want zelfs met PSP en/of fotoshop komt het standaard XP dialoogvenster. Mijn probleem is, dat ik daarmee niet het gehele A4tje kan scannen, zodat bij copieën van brieven de footer in het geheel niet of slechts gedeeltelijk wordt mee gescanned. Daar heb ik onder ME nooit last van gehad. Weet iemand wat hieraan te doen is?
BVD
Joop

Zijn je "TWAIN" drivers goed geinstalleerd??.
Als je in PS of PSP kiest voor inporteren, Wat krijg je dan te zien??

Nog iets vergeten. Als je win Xp hebt geinstaleerd, Heb je dan eerst de software van je scanner geinstalleerd en daarna de usb kabel ingeplugd? Want dit is de normale gang van zaken.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het wel snor zit met twain, ik kan immers scannen. Ik heb nooit goed begrepen hoe ik een afbeelding mee kan sturen, dus ik weet niet of het lukt met het voorbeeld van wat ik zie in PSP
Toch alvast bedankt
Joop

Bijlagen

• scanner.jpg
    scanner.jpg
    38 KB · Weergaven: 22
Op het eerste zicht schijnt toch alles ok te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan