kostenzer
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 3 jun 2007
- Office versie
- WordPerfect Office 2021
Hallo,
Een aantal weken geleden had ik problemen met een interne sata schijf. Moest vaak geïnitialiseerd worden, vaker blue screens en dan was het weer voor een tijdje goed,
Uiteindelijk heb ik een nieuwe gekocht.
Het systeem loopt weer als vanouds en wel onder win 7 ultimate.
Alleen heb ik nu problemen met de usb devices
Als ik daar een drive op aansluit moet ik die schijf vaak via diskbeheer initialiseren, zeker als de eerst volgende stationsletter tussendoor eens gebruikt is voor een usb stick.
Sluit ik een andere usb schijf aan, moet ik weer initialiseren en een stationsletter toewijzen.
Als dat gebeurt is loopt het weer als vanouds.
Dus geen probleem dat geen workaround heeft, maar omslachtig is het.
Heeft iemand een idee wat er gaande is en of ik die herkenning weer op gang krijg zonder diskbeheer?
Al vast bedankt
Een aantal weken geleden had ik problemen met een interne sata schijf. Moest vaak geïnitialiseerd worden, vaker blue screens en dan was het weer voor een tijdje goed,
Uiteindelijk heb ik een nieuwe gekocht.
Het systeem loopt weer als vanouds en wel onder win 7 ultimate.
Alleen heb ik nu problemen met de usb devices
Als ik daar een drive op aansluit moet ik die schijf vaak via diskbeheer initialiseren, zeker als de eerst volgende stationsletter tussendoor eens gebruikt is voor een usb stick.
Sluit ik een andere usb schijf aan, moet ik weer initialiseren en een stationsletter toewijzen.
Als dat gebeurt is loopt het weer als vanouds.
Dus geen probleem dat geen workaround heeft, maar omslachtig is het.
Heeft iemand een idee wat er gaande is en of ik die herkenning weer op gang krijg zonder diskbeheer?
Al vast bedankt