USB sleutel 64 GB veranderen in harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericzeeland

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 nov 2014
Weet er iemand welke stappen of software er is om mijn USB sleutel van 64 GB te veranderen in harde schijf voor mijn smart TV omdat die niet enkel harde schijven aanvaard.

Danku

Een USB stick is een USB stick en daar kan je geen harde schijf van maken. Dus wat bedoel je precies? Waarschijnlijk hoe deze geformatteerd moet zijn? Dat zal in de handleiding van de TV staan.

opnames TV

Ik had die vandaag gekocht in de aldi omdat er 64GB op kan en ik heb die aangesloten op mijn smart tv van panasonic maar dat gaat niet, ik dacht dat er een mogelijkheid was om die stick te veranderen als functie harde schijf

Pak je handleiding van de Smart TV erbij en kijk hoe een usbb stick of externe schijf geconfigureerd dient te zijn.

Een USB stick is een USB stick en daar kan je geen harde schijf van maken.

Je kunt de stick bootable maken.
De stick word dan gezien als harde schijf.
Er is een handig windows tooltje namens disk part.
Even googelen, want het is teveel om zomaar even hier neer te zetten

bedankt want de tv kan alleen maar harde schijven lezen of gewijzigde usb sticks

Welkom op helpmij.nl :thumb:
Een usb bootable maken gaat niet lukken, daar kan vrijwel geen enkele tv mee overweg.
Om welk merk en type tv gaat het, het staat btw vaak in de manual wat wel en niet kan.

Ben van mening om de vraag te verhuizen naar een geschiktere sectie dan deze. Maar dat wacht ik nu nog even af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan