USB stick 126,8 mb kwijt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat je stick gewoon versleten is, want 128mb sticks worden al jaren niet meer gemaakt. Hoe oud is hij? Voor nog geen tientje heb je al 4 of 8 gb.
 
Ik denk dat je stick gewoon versleten is, want 128mb sticks worden al jaren niet meer gemaakt. Hoe oud is hij? Voor nog geen tientje heb je al 4 of 8 gb.

Oh daar vergis je je raar in. Ik weet nog bedrijven die 64mb memory stigs verkopen als reclame stunt. Maar versleten? Met flash geheugen zit het zo. Het werkt wel of het werkt niet. Het is niet zoals bij een hdd dat je badsectors kan krijgen. Daarnaast moet je nogal wat geweld gebruiken om zo'n stiggie te slopen.
 
Hij is 2 jaar oud of zo.
Het gaat er niet om dat ik geen nieuwe wil kopen, ik heb er 1 van 4 gig en 16 gig.
Ik vind het gewoon vreemd dat er 127mb verdwenen is, hij is niet zoveel gebruikt.
 
Oh daar vergis je je raar in. Ik weet nog bedrijven die 64mb memory stigs verkopen als reclame stunt.
Wanneer? Ik kon ongeveer een jaar geleden bij de bruna sticks van 1, 2 en 4 gb winnen.
Maar versleten? Met flash geheugen zit het zo. Het werkt wel of het werkt niet. Het is niet zoals bij een hdd dat je badsectors kan krijgen. Daarnaast moet je nogal wat geweld gebruiken om zo'n stiggie te slopen.
Na een aantal schrijfacties is de chip gewoon versleten. Hoeveel dat precies is verschilt per merk en serie (mischien wel per batch...). Mischien heb je gewoon een slechte te pakken. Als je andere sticks gewoon werken dan zou ik 'm gewon weggooien...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan