Usb Stick 8 Gb

Status
Niet open voor verdere reacties.

theovankeeken

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2004
Berichten
25
hey
heb net een usb stick 8 Gb gekocht zodra ik hem in de computer doe gaat alles goed klaar voor gebruik etc.
de usb stick krijgt de letter J en als ik hem wil openen dan word er gevraagd om te formatteren ik klik jah.. uiteindelijk lukt het niet ...
bij eigenschappen van de stick staat dat er geen bestandssysteem op staat..

weet iemand wat ik moet doen baal als een stekker :eek:
 
merk en type.......zoekt iets makkelijker.
 
probeer de stick eens FAT te formateren
ik heb er ook 1 en die is Fat geformateerd
ik hoop dat je er wat aan hebt
:thumb:
 
A.Yay stick

Ben bang dat ik de zelfde stick heb. Ik weet niet of er een cd mee geleverd was (mijn vrouw heeft de verpakking geopend en alles weggegooid.... ach ja, blond....)

Als ik hem onder windows XP wil formatteren dat heb ik alleen de keus uit FAT32 en geen FAT.
Ook al het tooltje van HP gepobeert maar daar krijg ik hem ook niet mee geformatteerd, zowel FAT als FAT32 weigerd hij.
 
a.yar

Ik heb ook dezelfde stick gekocht op marktplaats, hij doet het perfect, alleen je moet m als FAT formatteren . zo werkt ie ook sneller.
ikheb er 2 dvd s op staan
 
Kon ik hem maar formatteren. Als ik dit probeer via windows XP had ik alleen de keus tussen Fat 32 (geen keus dus). Wel kon ik de clusterafmeting aanpassen. Alleen bij de grootste clusterafmeting ging de formatteing goed. Ik heb de stick maar terug gebracht naar de winkel. Blijkbaar hadden ze meer problemen gehad want ik hoefde hem maar alleen op de toonbank te leggen en hij wist al dat hij niet goed wekte. Ik heb nu maar een iets kleinere stick aangeschaft van een ander merk. Deze wordt zonder problemen door mijn autoradio herkend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan