Robert Beckmans
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 jul 2005
Geachte Helpmijers,
Een collega van mij heeft een heel vreemd probleem.
Ze heeft een USB-stick gekocht en als ze die in de pc stopt (wordt wel herkend) en ze wil dan het toetsenbord gebruiken hoeft ze maar 1 toets aan te slaan en weer los te laten en dan wordt de letter eindeloos herhaald alsof je hem vast blijft houden.
Daarna is het toetsenbord uit, reageert dus nergens meer op. Ook het Num-Lock ledje is dan uit.
Het toetsenbord doet dan helemaal niks meer.
USB-stick eruit, toetsenbord loskoppelen en weer aansluiten en het toetsenbord werkt weer. Of USB-stick eruit en de pc opnieuw opstarten.
Heb de stick geformatteerd, maar dat maakte geen verschil.
Misschien het stuurprogramma van het toetsenbord bijwerken, maar er was geen beter stuurprogramma te vinden.
Win XP, AMD Athlon 2GHz, 256 MB.
Allemaal heel erg wazig, dus misschien iemand een idee?
Ik ben bijna 2 uur bezig geweest.
Ik weet het niet meer.
Robert.
Een collega van mij heeft een heel vreemd probleem.
Ze heeft een USB-stick gekocht en als ze die in de pc stopt (wordt wel herkend) en ze wil dan het toetsenbord gebruiken hoeft ze maar 1 toets aan te slaan en weer los te laten en dan wordt de letter eindeloos herhaald alsof je hem vast blijft houden.
Daarna is het toetsenbord uit, reageert dus nergens meer op. Ook het Num-Lock ledje is dan uit.
Het toetsenbord doet dan helemaal niks meer.
USB-stick eruit, toetsenbord loskoppelen en weer aansluiten en het toetsenbord werkt weer. Of USB-stick eruit en de pc opnieuw opstarten.
Heb de stick geformatteerd, maar dat maakte geen verschil.
Misschien het stuurprogramma van het toetsenbord bijwerken, maar er was geen beter stuurprogramma te vinden.
Win XP, AMD Athlon 2GHz, 256 MB.
Allemaal heel erg wazig, dus misschien iemand een idee?
Ik ben bijna 2 uur bezig geweest.
Ik weet het niet meer.
Robert.
Laatst bewerkt: