usb stick en Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

afrohdite

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Hallo,

Ik heb sinds kort een computer met Vista en kan nu mijn USB sticks niet meer lezen. Eerst krijg ik de melding dat ie geinstalleerd moet worden, en dat ie een cd nodig heeft. Die heb ik niet erbij gekregen. Dan krijg ik de melding dat de installatie niet gelukt is. Maar in de pop up die ik vervolgens krijg staat wel dat een usb-stick voor massa-opslag gereed is om te gebruiken.
Hoe krijg ik deze schijf zichtbaar?? Ik krijg dus niet automatisch een nieuwe verwisselbare schrijf.
Alvast bedankt voor de hulp :thumb:

ik denk dat je even die cd moet proberen te downloaden van het internet.
je kan denk ik wel ergens een driver downloaden.
weet je het merk?.

Hoi !

Staat ie na die melding wel in schijf beheer ?

Zo ja, niets aan de hand, lijkt me.

Is het toevallig en U3-stick, moet de een update downloaden op de site van de fabrikant.

Greetz,

Harry.

Ik weet alleen niet welk metk het is. Er staat alleen USB en het geheugen op de buitenkant van de stick. Ik heb de stick al een jaar of 3 en weet echt niet meet welk merk het is. Nog meer suggesties iemand???

Even bij een XP-pc van een kennis insteken, dan is met een beetje geluk het merk en/of type wel te vinden onder apparaatbeheer > USB. Daarna op het www zoeken naar een driver, liefst voor Vista.

Het is inmiddels gelukt door handmatig door de c schijf laten zoeken. Nu herkent ie de stick.
Bedankt voor ale hulp!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan